Małgorzata Lubelska

Dyrektor ds. Marketingu, Grupa Żywiec S.A.

Dyrektor ds. Marketingu, Grupa Żywiec S.A;
Członek Zarządu, Grupa Żywiec S.A.
Członek Rady Nadzorczej, Euro Bank S.A.
Stanowisko Dyrektora ds. Marketingu Grupy Żywiec S.A objęła w sierpniu 2011 roku. W tym czasie opracowała i wdrożyła nową strategię marketingową portfela marek Grupy Żywiec, która przełożyła się na wzrost udziałów rynkowych. Największe osiągniecia obejmują: repozycjonowanie marki Żywiec i wprowadzenie na rynek specjalności piwnych (Żywiec: Bock, Białe, Marcowe, APA, Saison oraz Amerykańskie Pszeniczne), ponowne wprowadzenie na rynek marki EB, repozycjonowanie Warki oraz nowa strategia marek regionalnych (Specjal, Królewskie, Leżajsk i Brackie), wprowadzenie na rynek Warki Radler, zdecydowanego lidera kategorii oraz Warki Radler 0.0%.

Wcześniej przez kilkanaście lat zajmowała kluczowe stanowiska w działach marketingu polskich i międzynarodowych struktur Pepsi Co - dyrektora marketingu Frito Lay na Europę Środkową, następnie Dyrektora Marketingu Frito Lay w Rosji. Od 2009 była dyrektorem marketingu w firmie Lebedyansky, największym producencie soków i napojów owocowych w Rosji należącym do Pepsi Co.

Studia ukończyła na Uniwersytecie Jagiellońskim, w Szkole Głównej Handlowej oraz University of Minnesota (MBA).