Beata Golubińska

COO Media Impact Polska

Chief Operating Officer Media Impact Polska (MIP). MIP jest częścią grupy Onet – RASP odpowiedzialną za monetyzację zasobów grupy. Beata będąc częścią wąskiego kierownictwa MIP jest odpowiedzialna za współtworzenie i wdrażanie strategii oraz za całość procesów i działań operacyjnych we wszystkich działach firmy. Bezpośrednio Beata nadzoruje działy Ad Operations, Controlling&Reporting, Business&Cost Analises and CRM Development, jest też odpowiedzialna za wdrożenie Systemu Edukacyjnego.
Wcześniej Chief Capability Officer w Publicis Media, największej na polskim rynku organizacji z sektora usług komunikacji marketingowej i promocji sprzedaży. Beata Golubińska wspierała transformację procesów biznesowych oraz umacnianie i rozwój kompetencji w ramach Publicis Media, umożliwiając tym samym wejście PM w segment firm konsultingowych. Zajmowała się doradztwem strategicznym dla Klientów PM oraz inspirowała ich do budzenia innowacyjności i przekonywała do testowania nowych rozwiązań w komunikacji wykorzystującej nowoczesne technologie marketingowe.

Jej wkład merytoryczny oraz organizacyjny pomagał agencjom i pracownikom Publicis Media stawać się partnerami biznesowymi dla swoich Klientów, a nie tylko jednym z usługodawców. Wyposażała pracowników w wiedzę i budowała w nich odwagę, które pozwalały im budować partnerską relację z marketerami.
Wsparcie, uwaga i wiedza jaką poświęca osobom, z którymi bezpośrednio współpracuje, pomagają im rozwijać się szybciej i osiągać własne sukcesy zawodowe.

Z rynkiem komunikacji marketingowej jest związana od 1994 roku. Dołączyła wówczas do zespołu DMB&B, jednej z najmocniejszych agencji reklamowych w Polsce w latach 90 tych. Dzięki temu już na początku kariery mogła uczestniczyć w tworzeniu pierwszych konceptów komunikacyjnych dla marek, które nadal świecą sukcesy (np. Łaciate, Always, Blend-a-med, Tetley).

W 2001 r. związała się z agencją mediową Starcom, wokół której w kolejnych latach zbudowana została Starcom Mediavest Group (SMG). Na kluczowych stanowiskach wiceprezesa oraz członka zarządu, odpowiedzialnego za ofertę produktów i usług oraz relacje z klientami, wydatnie przyczyniła się do osiągnięcia sukcesów biznesowych i marketingowych agencji na rynku reklamy.

Zarządzany przez nią zespół powiększył się czterokrotnie i z podobną dynamiką rosły wyniki biznesowe. Starcom, a następnie SMG, wielokrotnie tryumfował w najważniejszych konkursach marketingowych w Polsce: Effie Awards, Media Trendy, Mixx Awards, a najlepsze kampanie były nagradzane i wyróżniane na międzynarodowych festiwalach: Cannes, Festival of Media, Golden Drum. Jednym z największych osiągnięć Starcomu było uplasowanie się na 6. miejscu światowego rankingu WARC oceniającego najbardziej efektywne agencje. Żadna inna firma z Polski nigdy nie zaszła tak daleko.

Z sukcesem wprowadziła w zakres kompetencji organizacji nowe obszary usług: badania konsumenckie i analitykę biznesową, a działania z zakresu branded content przeobraziła w kompleksową ofertę agencji kreatywnej LiquidThread (reklama ATL, digital, content marketing), która pracuje obecnie dla takich klientów jak T- Mobile, Coca-Cola, Deichmann, Intermarche, McCormick, Milka.

Jako manager Inspiruje i podejmuje się realizacji zadań pionierskich, znajdując z sukcesem ścieżkę ich realizacji i wdrożenia. Ważna są dla niej kompetencje i pełne zaangażowanie zespołu w realizowanie zadań. Cieszą ją widoczne wyniki podjętych działań. Kieruje dając swobodę działania pracownikom, którzy zyskali jej zaufanie. Dla wielu osób w ramach PM pełni funkcję coacha.

Została uznana jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet w reklamie. Od lat pracuje w Komitecie Organizacyjnym Effie Awards przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Jest członkiem kapituły Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.

Prywatnie jest szczęśliwą żoną i mamą nastoletniej córki. W życiu rodzinnym pielęgnuje pasje i realizowane wspólnie przedsięwzięcia rozwijające hobby.

Pracuj ze mną nad: rolą komunikacji w osiąganiu celów biznesowych, identyfikacją KPI osiągnięcia sukcesu, tworzeniu strategii wykorzystania kanałów komunikacji, zarządzaniem, obsługą klientów i budowaniu z nimi trwałych relacji.

Hobby: zainteresowanie komunikacją marketingową i technologiami z nią związanymi oraz rozwojem sportu jeździeckiego i edukacji sportowej wśród dzieci.