Artur Kowalski

Dyrektor Marketingu i Innowacji w Open Finance & Home Broker.

Challenger, niespokojna dusza, eksperymentator. Zawsze kwestionujący status quo i szukający nowych, lepszych rozwiązań. Lubiący testować nowe pomysły i uczyć się na swoich błędach.

Karierę zawodową rozpoczął od programu menedżerskiego w Philips Morris Polska w Marketingu i Sprzedaży. Następnie jako produkt menadżer w Tele2 zmieniał rynek telekomunikacyjne wprowadzając jako jeden z pierwszych operatorów alternatywnych szerokopasmowy dostęp do Internetu na bazie infrastruktury Telekomunikacji Polskiej. Potem przez prawie 10 lat pracował w marketingu Orange, gdzie zdobył wiele krajowych i międzynarodowych nagród za innowacje produktowe i sukcesy marketingowe. Później piastował stanowisko Chief Product Officer’a w fintech’owej firmie Aasa Polska, gdzie oprócz produktu jest odpowiedzialny również za sprzedaż w kanale offline i online oraz optymalizacje procesów.

Obecnie Dyrektor Marketingu i Innowacji w Open Finance & Home Broker. Jego głównym zadaniem jest stworzenie strategii marketingowej oraz transformacja cyfrowa obu spółek. Istotnym elementem jego pracy będzie wprowadzanie innowacji zarówno siłami własnymi obu firm jak i przy współpracy ze start-up’ami z obszaru fintech i martech.

Ukończył Canadian Executive MBA prowadzone przez Uniwersytet w Montrealu oraz Szkołę Główną Handlową jako jeden z najlepszych studentów w grupie. Nieustannie szukający nowej wiedzy i inspiracji. Systematycznie podnoszący swoją wiedzę w obszarze marketingu (studia podyplomowe Psychologia Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim), digitalu (najlepszy student Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR, posiadacz certyfikatu Digital Marketing Qualification by IAB). Juror w największym konkursie kampanii digitalowych w Polsce - Mixx Awards.

Prywatnie mąż i ojciec ośmioletniej córki i sześcioletniego syna.

Pracuj ze mną nad: planowaniem drastycznych zmian w karierze zawodowej, eksploracją samego siebie, marketingiem zarówno produktowym jak i komunikacyjnym oraz tematami z szeroko pojętego obszaru nowych technologii i digitalu.