Piotr Pietrzak

Dyrektor Zarządzający serwisu Sport.pl

Teoretyk i praktyk tematyki zintegrowanej komunikacji marketingowej (zwłaszcza experiential marketing oraz branded content), z ponad piętnastoletnim doświadczeniem w branży.

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, student hiszpańskiego Universidade da Coruña oraz dyplomowany Menedżer Sportu (dyplom Uniwersytetu Jagiellońskiego, sygnowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu).

W latach 2015 - 2018 dyrektor marketingu Nike Poland. W 2008 roku, jako General Manager odpowiedzialny za stworzenie polskiego oddziału Havas Sports & Entertainment, pierwszego w Polsce przedstawicielstwa globalnej agencji komunikacji w sporcie i rozrywce (zarządzał nim do 2014 roku). W latach 2014-2015 członek zarządu i dyrektor zarządzający polskim oddziałem Sportfive (obecnie Lagardere Sports & Entertainment).

Swoją karierę zaczynał w agencji Mediathlon, jednej z pionierskich na polskim rynku jeśli chodzi o marketing i sponsoring sportowy.

Pracował m.in. dla takich klientów jak Coca-Cola, Adidas, Telekomunikacja Polska, PGE S.A, Bank Zachodni WBK, Castrol Lubricants, Canal+, British Petroleum, Powerade, KIA, Hyundai, Dalkia czy Velux.

Pracuj ze mną nad:
zarządzaniem, komunikacją, marketingiem sportowym, sponsoringiem

Hobby:
koszykówka w każdej postaci. Przemierzanie kilometrów na Harleyu Davidsonie oraz książki o tematyce militarnej, zwłaszcza te dotyczące jednostek specjalnych.