Piotr Pietrzak

Marketing Director at Nike Poland

Teoretyk i praktyk tematyki zintegrowanej komunikacji marketingowej (zwłaszcza experiential marketing), z dwunastoletnim doświadczeniem w branży.

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, student hiszpańskiego Universidade da Coruña oraz dyplomowany Menedżer Sportu (dyplom Uniwersytetu Jagiellońskiego, sygnowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu).

Odpowiedzialny za stworzenie w 2008 roku polskiego oddziału Havas Sports & Entertainment (od tego czasu General Manager), pierwszego w Polsce przedstawicielstwa globalnej agencji komunikacji w sporcie i rozrywce.

Swoją karierę zaczynał w agencji Mediathlon, jednej z pionierskich na polskim rynku jeśli chodzi o marketing i sponsoring sportowy.

Pracował m.in. dla takich klientów jak Coca-Cola, Adidas, Telekomunikacja Polska, PGE S.A, Bank Zachodni WBK, Castrol Lubricants, Canal+, British Petroleum, Powerade, KIA, Hyundai, Dalkia czy Velux.

Pracuj ze mną nad:
komunikacją w sporcie, marketing sportowy, sponsoring

Hobby:
Koszykówka w każdej postaci (czynnie uprawiana oraz oglądanie NBA). Dodatkowo przemierzanie kilometrów na moim Harleyu Davidsonie oraz książki o tematyce militarnej, zwłaszcza jeśli chodzi o jednostki specjalne.