Piotr Jakubowski jest dyrektorem ds. Marketingu w GO-JEK, największym w Indonezji serwisie usług na żądanie, który wyceniono niedawno na ponad 4 miliardy dolarów. GO-JEK łączy usługi transportu, dostawy żywności, logistyki, płatności i stylu życia w jedną, łatwą w użyciu platformę, która została pobrana ponad 80 milionów razy w Indonezji. W grudniu 2017 r. GO-JEK zrealizował 100 milionów zamówień za pośrednictwem setek tysięcy kierowców i ponad 100 tysięcy sprzedawców dostaw żywności. Piotr jest odpowiedzialny za wewnętrzny zespół marketingowy w zakresie działań kreatywnych, społecznych, medialnych, public relations, cyfrowych i above the line. Zasiada również w zarządzie spółki.
W wolnym czasie Piotr jest zapalonym fotografem, który odbył 5 wystaw i wydał 2 książki. Najbardziej interesuje go łączenie życia codziennego i podróży, uchwycenie ludzkich zachowań, tak jak dzieje się to w środowisku naturalnym. Sprawdź jego pracę na instagramie - www.instagram.com/piotrj_id.
Pracuj ze mną nad marketingiem, rozwojem, reklamą, pracą w innych krajach i wejściu do świata startupów.