Challenger, niespokojna dusza, eksperymentator. Zawsze kwestionujący status quo i szukający nowych, lepszych rozwiązań. Lubiący testować nowe pomysły i uczyć się na swoich błędach.
Karierę zawodową rozpoczął od programu menedżerskiego w Philips Morris Polska w Marketingu i Sprzedaży. Następnie jako produkt menadżer w Tele2 zmieniał rynek telekomunikacyjne wprowadzając jako jeden z pierwszych operatorów alternatywnych szerokopasmowy dostęp do Internetu na bazie infrastruktury Telekomunikacji Polskiej. Potem przez prawie 10 lat pracował w marketingu Orange, gdzie zdobył wiele krajowych i międzynarodowych nagród za innowacje produktowe i sukcesy marketingowe. Później piastował stanowisko Chief Product Officer’a w fintech’owej firmie Aasa Polska, gdzie oprócz produktu był odpowiedzialny również za sprzedaż w kanałach offline i online oraz optymalizacje procesów.
Następnie jako Dyrektor Marketingu i Innowacji w Open Finance & Home Broker miał za zadanie stworzyć strategię marketingową oraz przygotować transformacje cyfrową obu spółek. Obecnie w fintechu CreamFinance jest odpowiedzialny za wszystkie aktywności marketingowe i sprzedażowe. Istotnym elementem jego pracy jest poszukiwanie i wdrażanie innowacji przy współpracy ze start-up’ami.
Ukończył Canadian Executive MBA prowadzone przez Uniwersytet w Montrealu oraz Szkołę Główną Handlową jako jeden z najlepszych studentów w grupie. Nieustannie szukający nowej wiedzy i inspiracji. Systematycznie podnoszący swoją wiedzę w obszarze marketingu (studia podyplomowe Psychologia Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim), digitalu (najlepszy student Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR, posiadacz certyfikatu Digital Marketing Qualification level professional by IAB). Juror w największym konkursie kampanii digitalowych w Polsce - Mixx Awards.
Prywatnie mąż & ojciec dwójki nastolatków (córka i syn).
Pracuj ze mną nad: Rozwojem/skalowaniem swojego biznesu, wdrażaniem innowacji (nieważne czy to start-up czy korporacja), wykorzystaniem nowych technologii i digitalu, planowaniem drastycznych zmian w karierze zawodowej, eksploracją samego siebie, marketingiem zarówno produktowym jak i komunikacyjnym.