Absolwentka wydziału Finansów i Bankowości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, karierę zawodową zaczynała w latach 90. i związała ją z firmą Procter & Gamble. Pracowała w strukturach lokalnych i regionalnych, w tym w centrali europejskiej firmy w Genewie w Szwajcarii, zdobywając doświadczenia w tworzeniu i rozwijaniu znanych i lubianych marek jak Ariel, Lenor, Fairy Always czy Pampers.
W ostatniej dekadzie, jako Vice President Brand Operations z sukcesami odpowiadała za rozwój organizacji marketingowej oraz kompetencji brandowych i digitalowych na 10 rynkach Europy Centralnej.
Wieloletnia aktywna arbiter w Komisji Etyki Reklamy przy Radzie Reklamy, uznana ekspertka Brand Marketingu zasiadała wielokrotnie w Jury Effie Polska i reprezentowała Procter & Gamble w organizacjach branżowych.
Prywatnie teatromanka, pasjonatka narciarstwa i dalekich podróży, obecnie mogąca poświęcić czas realizacji pasji i marzeń po zakończeniu aktywnej kariery zawodowej.