Dariusz Andrian, jako Chief Executive Officer, kieruje ponad 400-osobowym zespołem agencji VMLY&R Poland realizującej projekty dla wiodących globalnych i lokalnych marek. Działająca w Warszawie i Krakowie agencja ma na swoim koncie już ponad 300 nagród branżowych, w tym Grand Prix w konkursie Cannes Lions w kategorii Glass: Lions for Change i Titanium Lion, Grand ARC Award w konkursie Adweek, Grand Prix Golden Drum, nagrodę D&AD Impact, nagrody festiwalu London International Awards, nagrody w konkursach Jay Chiat i Andy w Nowym Jorku i wiele innych. Pod przewodnictwem Dariusza Andriana VMLY&R Poland zdobyła tytuły: Agencji Roku Cannes Lions w kategorii Good Track, Agencji Roku EFFIE, Agencji Roku w konkursie kreatywnym KTR, Agencji Roku w konkursie Innovation, Agencji Interaktywnej Roku w konkursie MIXX Awards i Grupy Interaktywnej Roku. Zaliczoną ją również do najczęściej nagradzanych i najbardziej kreatywnych firm na świecie według The Drum World Creative Rankings.
Dariusz jest członkiem Executive Leadership Team VMLY&R na obszar EMEA, gdzie wspiera oddziały agencji i ich klientów w zakresie adaptacji nowych rozwiązań i transformacji cyfrowej. Kieruje EMEA Technology Center of Excellence, oferującym klientom i partnerom fachową wiedzę technologiczną i dostęp do skalowalnych rozwiązań z obszarów customer experience, mar-tech i analizy danych.
Od 2018 roku Dariusz Andrian jest prezesem zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Często występuje w roli prelegenta w licznych wydarzeniach branżowych, był członkiem Facebook Client Advisory Board, działał w Komitecie Organizacyjnym EFFIE, a także był jurorem w konkursie EFFIE 2018-2022. Jest także członkiem Kapituły MIXX Awards IAB i jurorem w konkursie MIXX Awards. Wyróżniony został tytułami: Człowieka Roku IAB Polska, AdMan Roku magazynu Press i Człowieka Reklamy magazynu Brief.
Dariusz jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz na Międzywydziałowych Indywidualnych Studiach Humanistycznych. Z branżą reklamową związany od ponad 25 lat, z czego ostatnie 15 lat z agencją VMLY&R (wcześniej VML). Pracował także w agencjach sieciowych DDB i McCann.