Dariusz Andrian z branżą komunikacji marketingowej związany jest od ponad 26 lat. Zbierał w niej doświadczenia zarówno jako manager na polskich i międzynarodowych rynkach a także jako przedsiębiorca i współwłaściciel grupy agencji reklamowych i startupów.
Stoi na czele ponad 800-osobowego zespołu VML Poland realizującego projekty z zakresu brand experience, customer experience i commerce dla wiodących globalnych i lokalnych marek. Agencja ma na swoim koncie już ponad 400 nagród branżowych, w tym Grand Prix w konkursie Cannes Lions w kategorii Glass: Lions for Change i Titanium Lion, Grand ARC Award w konkursie Adweek, Grand Prix Golden Drum, nagrodę D&AD Impact, nagrody festiwalu London International Awards, nagrody w konkursach Jay Chiat i Andy w Nowym Jorku i wiele innych. Pod przewodnictwem Dariusza Andriana VML Poland zdobyła tytuły: Agencji Roku Cannes Lions w kategorii Good Track, Agencji Roku EFFIE, Agencji Roku w konkursie kreatywnym KTR, Agencji Roku w konkursie Innovation, Agencji Interaktywnej Roku i Grupy Interaktywnej Roku w konkursie MIXX Awards. Zaliczoną ją również do najczęściej nagradzanych i najbardziej kreatywnych firm na świecie według The Drum World Creative Rankings.
Dariusz jako członek Executive Leadership Team VMLY&R na obszar EMEA, wspierał oddziały agencji i ich klientów w zakresie adaptacji nowych rozwiązań i transformacji cyfrowej. Kierował także EMEA Technology Center of Excellence, oferującym klientom i partnerom fachową wiedzę technologiczną i dostęp do skalowalnych rozwiązań z obszarów customer experience, mar-tech i analizy danych.
W latach 2018-2023 Dariusz Andrian był przez dwie kadencje Prezesem Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Aktualnie sprawuje rolę członka Rady Nadzorczej SAR. Często występuje w roli prelegenta w wydarzeniach branżowych, był członkiem Facebook Client Advisory Board, działał w Komitecie Organizacyjnym EFFIE, a także jurorem w konkursie EFFIE 2018-2025. Jest członkiem Kapituły MIXX Awards IAB i jurorem w konkursie MIXX Awards. Wyróżniony został tytułami: Człowieka Roku IAB Polska, AdMan Roku magazynu Press i Człowieka Reklamy magazynu Brief.
Dariusz jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz na Międzywydziałowych Indywidualnych Studiach Humanistycznych.