Z wykształcenia socjolożka ze specjalizacją w negocjacjach, mediacjach i rozwiązywaniu konfliktów. Zaczynając 30 lat temu jako badacz rynku w pierwszym polskim tabloidzie, wdrapała się na górę po szczeblach drabiny marketingowej i wydawniczej w prasie kolorowej, aż wylądowała w czeskiej Pradze jako CEO jednego z oddziałów fińskiego giganta Sanomy. Życie zawodowe Agi ułożyło się pomiędzy kryzysami ekonomicznymi 2001 i 2008, nadwątlającymi siły branży prasowej, aż po pełzający kryzys digitalizacji mediów. Wyspecjalizowała się w głębokich restrukturyzacjach trudnych środowisk (twórcy, szanowani autorzy, niezależni experci etc.)
Szkoli w obszarze przemian treści tradycyjnych w cyfrowe, jest trenerką w międzynarodowych programach Financial Times Strategies współorganizowanych z Google News Initiative. Jest doradczynią na poziomie executive, pomaga ustawić strategię biznesu na czasy transformacji organizacji. Na liście jej klientów znajdują się zarządy takich firm jak Interia, PWN, PZWL, Agora, CEWE Fotoksiążki.
Pracuj ze mną nad: blaskami i cieniami kariery kobiet w hierarchii władzy; rozplanowaniem życia codziennego i zawodowego, jeśli jesteś także matką, partnerką, córką starszych rodziców; różnicami pokoleniowymi w myśleniu o rolach kobiet i ich strategiach na przetrwanie w biznesie; różnicami międzykulturowymi i ich wpływem na wybór efektywnych metod pracy i/lub zarządzania.
Hobby: renowacja mebli, tapicerstwo tradycyjne, zwierzaki (staffik i dwa koty)