Absolwentka Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pracę zawodową rozpoczęła w 1981 roku jako dziennikarka w Polskim Radiu. W latach 1991-1995 kierowała wydawnictwem Harlequin, sprzedając 50 milionów egzemplarzy w 500 tytułach. Sukces marketingowy polskiego Harlequina został opisany jako case study przez Harvard Business School. W 1995 roku objęła stanowisko dyrektorki generalnej i prezeski agencji reklamowej Young & Rubicam Poland, którą kierowała do marca 2001 roku.
Jest niekwestionowaną ekspertką w dziedzinie brandingu i marketingu narodowego. Od 2001 roku poświęciła się w pełni swojej firmie New Communications, promując Polskę na świecie, za pośrednictwem setek reprezentowanych międzynarodowych mediów oraz realizując w Polsce międzynarodowy projekt Superbrands. Od 2014 roku jest właścicielką perfumerii Sense Dubai, sprzedającej perfumy niszowe z wielu krajów. Stworzyła też własną markę luksusowych zapachów Sense Dubai produkowanych w Dubaju.
Prywatnie jest żoną i matką dwóch córek.
Pracując ze mną możesz nauczyć się, że nic nie jest niemożliwe i że nie święci garnki lepią.
Hobby: podróże, gotowanie i dobre kino