Praktyk i teoretyk tematyki zintegrowanej komunikacji marketingowej (digital, experiential marketing, branded content), z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży, w którym połączył pracę po stronie agencji mediowych, klienta oraz mediów.
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, student hiszpańskiego Universidade da Coruña oraz dyplomowany Menedżer Sportu (dyplom Uniwersytetu Jagiellońskiego, sygnowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu).
Obecnie w zarządzie żeńskiej sekcji piłki nożnej Legii Warszawa oraz z uwagi na doświadczenie, praktyk komunikacji skierowanej do Gen-Z (moda, street art, muzyka, gaming, sport), dbający o napływ młodych kibiców do ekosystemu klubowego Legii.
W latach 2018-22 Business owner jednego z największych serwisów sportowych sport.pl, a następnie newonce.sport.
W latach 2015 - 2018 dyrektor marketingu Nike Poland. W 2008 roku, jako General Manager odpowiedzialny za stworzenie polskiego oddziału Havas Sports & Entertainment, pierwszego w Polsce przedstawicielstwa globalnej agencji komunikacji w sporcie i rozrywce (zarządzał nim do 2014 roku). W latach 2014-2015 członek zarządu i dyrektor zarządzający polskim oddziałem Sportfive (obecnie Lagardere Sports & Entertainment).
Swoją karierę zaczynał w agencji Mediathlon, jednej z pionierskich na polskim rynku, jeśli chodzi o marketing i sponsoring sportowy.
Pracował m.in. dla takich klientów jak Coca-Cola, Adidas, Telekomunikacja Polska, PGE S.A, Bank Zachodni WBK, Castrol Lubricants, Canal+, British Petroleum, Powerade, KIA, Hyundai, Dalkia, Velux, Rockstar Energy Drink, Hennessy, Ekstraklasa SA czy Porsche.
Pracuj ze mną nad: zarządzaniem, komunikacją, marketingiem sportowym, sponsoringiem.
Hobby: koszykówka w każdej postaci. Przemierzanie kilometrów na Harleyu Davidsonie oraz książki o tematyce militarnej, zwłaszcza te dotyczące jednostek specjalnych.