Założyciel, President & Head of Advisory VML Poland, europejskiego hubu sieciowej agencji reklamowej VML z holdingu WPP. Odpowiada za poszukiwanie i prototypowanie nowych rozwiązań biznesowych oraz ich adaptację do istniejących procesów i specyfiki organizacji klienta. Prowadzi projekty transformacji cyfrowej biznesu klientów według metodyki Connected Consumer Experience.
Dwukrotnie nagrodzony branżowym tytułem człowieka roku. Od 2001 roku budował grupę marketingową, w skład której wchodziły m.in. agencje Heureka, Pride&Glory i Brand Fibres, przekształconą później w VML. Firma regularnie zdobywa tytuł agencji roku, ma na koncie 165 nagród na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamowych, m.in. Effie, Innovation AD, Golden Drum, KTR, MIXX Awards, Adweek’s ARC Award, Golden Arrow, Magellan Awards.
Stały prelegent konferencji branżowych. Członek kapituły MIXX Awards, rady programowej IAB, Facebook Advisory Board, rady programowej SAR Innovation AD oraz przewodniczący jury Innovation AD i Effie. Interesuje się teatrem i malarstwem, wyprodukował ceniony monodram „Ojciec Bóg”. Wcześniej redagował popularne telewizyjne programy rozrywkowe.
Współzałożyciel Nightly. Seryjny ojciec (poczwórny).
Pracuj ze mną nad: projektowaniem i zmianą modeli biznesowych, strategiami biznesowymi i marketingowymi.