Małgorzata Barska

Prezeska Zarządu Goldman Sachs Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych SA
Od ponad 20 lat działam na rynku finansowym, a dziś mam przywilej kierować Goldman
Sachs TFI – jednym z największych towarzystw funduszy inwestycyjnych w Polsce.
Wierzę w budowanie kultury, w której ludzie mają przestrzeń, by działać odważnie,
samodzielnie i z poczuciem wpływu na otoczenie. Od lat z radością obserwuję, jak osoby w
naszej organizacji rozwijają skrzydła, nabierają odwagi, by kształtować swoje życie
zawodowe i śmiało podejmować wyzwania.
Zależy mi na tym, aby rozwijać liderki i liderów, którzy w swojej pracy kierują się empatią,
autentycznością i odpowiedzialnością. Od lat wspieram moich kolegów i moje koleżanki z
pracy w ich rozwoju osobistym i zawodowym – zachęcam ich do świadomego kształtowania
swojej drogi. Moje zaangażowanie nie ogranicza się jednak do świata finansów.
Bliskie memu sercu są również lokalne społeczności, zwierzęta, dlatego staram się ich
wspierać, pomagając w schroniskach dla zwierząt i domach opieki społecznej, a energią
pomagania zarażam cały zespół Goldman Sachs TFI.


Hobby: Prywatnie jestem wielką miłośniczką natury i aktywnego spędzania czasu. Najlepiej
odpoczywam grając w tenisa albo podczas długich spacerów z psem po lesie – tam, wśród
drzew i ciszy, odnajduję spokój. Uwielbiam też podróże – spotkania z nowymi ludźmi,
poznawanie ich historii i czerpanie inspiracji z różnorodnych kultur.


Pracuj ze mną nad: Leadership, Budowanie własnej ścieżki rozwoju, Komunikacja i
budowanie relacji.


Jeśli czujesz, że moje doświadczenie i pasja do ludzi mogą Cię wesprzeć na Twojej drodze,
będzie mi niezmiernie miło podzielić się z Tobą moją wiedzą i perspektywą.

Agnieszka Węglarz

Od lat wspieram firmy w przechodzeniu przez transformacje biznesowe – jako strateg, menedżer, konsultant i mentor.

Łączę doświadczenie z pracy w dużych organizacjach z praktycznym podejściem do wyzwań startupów. Nie tylko doradzam – pracuję razem z zespołami, pomagam tworzyć strategie biznesowe i skutecznie je wdrażać, by realnie napędzać wzrost firmy.

Jestem absolwentką ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego oraz stypendystką takich uczelni zagranicznych jak University College Galway i Sussex University.

Pracę zawodową zaczynałam w międzynarodowych agencjach reklamowych, najpierw jako menedżer w zespołach obsługi klienta, a potem jako Dyrektor Planowania Strategicznego. Prowadziłam projekty dla największych marek w Polsce – od wprowadzenia na rynek Wizji TV, przez kampanię prywatyzacyjną TP SA, po start Bankowego OFE. Później, już po stronie klienta, odpowiadałam za strategię marketingową i zarządzanie marką w Polkomtelu oraz marketing w Sygnity. Te doświadczenia ukształtowały moje podejście do tworzenia strategii opartej na realnych potrzebach biznesowych.

Jako niezależny doradca wspieram startupy i rozwijające się firmy w budowaniu efektywnych strategii rynkowych, modeli biznesowych, tworzeniu struktur i usprawnianiu procesów.

Pomagam układać i optymalizować sprzedaż, marketing, produkt, ofertę wartości

Małgorzata Rokita

Absolwentka wydziału Finansów i Bankowości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, karierę zawodową zaczynała w latach 90. i związała ją z firmą Procter & Gamble. Pracowała w strukturach lokalnych i regionalnych, w tym w centrali europejskiej firmy w Genewie w Szwajcarii, zdobywając doświadczenia w tworzeniu i rozwijaniu znanych i lubianych marek jak Ariel, Lenor, Fairy Always czy Pampers.

W ostatniej dekadzie, jako Vice President Brand Operations z sukcesami odpowiadała za rozwój organizacji marketingowej oraz kompetencji brandowych i digitalowych na 10 rynkach Europy Centralnej.

Wieloletnia aktywna arbiter w Komisji Etyki Reklamy przy Radzie Reklamy, uznana ekspertka Brand Marketingu zasiadała wielokrotnie w Jury Effie Polska i reprezentowała Procter & Gamble w organizacjach branżowych.

Prywatnie teatromanka, pasjonatka narciarstwa i dalekich podróży, obecnie mogąca poświęcić czas realizacji pasji i marzeń po zakończeniu aktywnej kariery zawodowej.

Magdalena Kotlarczyk

Zawodową przygodę ze światem cyfrowej transformacji i technologicznych innowacji rozpoczęła w 2011 dołączając do zespołu Google Polska w Warszawie. W lipcu 2021 została szefową polskiego oddziału Google. 

Wcześniej przez blisko 13 lat w lokalnych i regionalnych rolach w Procter & Gamble z Warszawy, Londynu czy Genewy odpowiadała za brand management i planowanie komunikacji marketingowej szeregu kategorii FMCG. 

Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz podyplomowych studiów z zakresu psychologii zachowań konsumenckich na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także Executive Program na Singularity University.

Od września 2021 roku zasiada w zarządzie polskiego oddziału International Advertising Association (IAA Polska). W marcu 2024 dołączyła do Rady Doradczej ABSL.

Profil na LinkedIn 

Pracuj ze mną nad: praca w BigTech, kariera w korporacji (zwłaszcza amerykańskiej), zarządzanie ludźmi, rozwój osobisty i dylematy z tym związane

Hobby: kolekcjonuję doświadczenia z mojej osobistej 'Bucket List’ 

Waldemar Skorupka

Waldemar Skorupka jest związany z branżą spożywczą i handlową od ponad 25 lat.

Zdobywał doświadczenie zarówno w Polsce jak i na arenie międzynarodowej w zarządzaniu zespołami i rozwijaniu silnych przedsiębiorstw produkcyjnych oraz handlowych. Obecnie pełni rolę doradcy strategicznego realizując duże projekty strategiczne i rozwojowe. Specjalizuje się w tworzeniu strategii, które skupiają się na wzroście firm w oparciu o wizje założycieli, wartości i cele.

Jako aktywny członek Stowarzyszenia Interim Managerów oraz Instytutu Humanites, angażuje się również w coaching i mentoring, wspierając profesjonalistów i organizacje w osiąganiu pełnego potencjału. Jego motto to, „miękko do ludzi – twardo do problemów”, odzwierciedla przekonanie, że klucz do sukcesu tkwi w umiejętności budowania relacji interpersonalnych, efektywnej komunikacji oraz strategicznym planowaniu i precyzyjnej egzekucji. Dzięki temu podejściu, wspiera kolejne firmy w skutecznym konkurowaniu i odnoszeniu sukcesów na różnorodnych rynkach.

Pracuj ze mną nad: Budową i realizacją holistycznej strategii rozwoju twojej firmy, budowaniu zespołu, rozwoju osobistym.

Corinne Klajda

Corinne kieruje polskim oddziałem Accord Group – firmą będącą członkiem-założycielem globalnego sojuszu AltoPartners Executive Search & Leadership Consulting, w którym Corinne przewodzi również Grupie Roboczej Dóbr Konsumpcyjnych, Handlu Detalicznego i Dóbr Luksusowych.

Od 1999 roku przeprowadziła ponad 850 rekrutacji na stanowiska kierownicze wyższego szczebla, zarówno dla międzynarodowych korporacji, jak i europejskich firm, obsadzając stanowiska CXO, liderskie i kierownicze, a także role związane z transformacją cyfrową i biznesową.

Corinne jest założycielką i niewykonawczą przewodniczącą Nuvadis Interim, a także doradza w zakresie wielu projektów związanych z transformacją biznesową i zarządzaniem tymczasowym. Dodatkowo, jako certyfikowana mentorka-coachka, stała się zaufanym doradcą poza obszarem rekrutacji: prowadzi praktykę coachingową wyłącznie dla prezesów firm i regularnie ułatwia dyskusje zarządów, świadcząc usługi doradztwa w zakresie przywództwa.

Z pochodzenia pochodząca z Mauritiusa, mieszkała i pracowała przez 10 lat w Chinach, gdzie ukończyła Pekiński Uniwersytet Języka i Kultury, uzyskała Executive MBA w CEIBS w Szanghaju, pracowała w Halliburton International i International SOS Assistance. Zanim przeniosła się do Polski, w 1994 roku dołączyła do firmy Executive Search Ray & Berndtson, gdzie przez 5 lat pełniła funkcję Country Managera.

Budowanie relacji i organizowanie wydarzeń, takich jak śniadania dla dyrektorów generalnych, okrągłe stoły HR czy „atelier” – kreatywną przestrzeń, w której osoby z jej osobistej i zawodowej sieci kontaktów mogą eksperymentować pod okiem znanego artysty – wpisane są w jej DNA.

Gdzie jeszcze można ją znaleźć? Biega ultramaratony zbierając fundusze na stypendia dla niepełnosprawnych sportsmenek pod szyldem #CorinneRunsForGood za pośrednictwem fundacji Unaweza. Jej ostatnimi projektami było przebiegnięcie 250 km w 2021 roku z Racing the Planet na pustyni Namib w Namibii i 250 km na pustyni Atacama w Chile w 2022 roku oraz na pustyni Gobi w czerwcu 2023 roku, zbierając ponad 900 tys. zł na 32 stypendia dla niepełnosprawnych sportowców z Polski i Ukrainy. Ukończyła ultramaraton w Jordanii w listopadzie 2023 roku.

Marcin Czarnecki

Ekspert w dziedzinie zarządzania i rozwoju firm FMCG Food w Polsce i Europie: wieloletni Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny i Członek Rad Nadzorczych firm Raisio Polska, Danone, Bongrain (Grupa Savencia), Rigas Piensaimnieks (Ryga, Łotwa), Grupa Delicpol, Bakalland SA, Bielenda SA, współ- założyciel PROTEINrise start-upu z branży foodtech oraz MMM Consulting łączącą strategie firm z tematyką ESG. Od lipca 2023 Prezes Zarządu Sonko, Grupa Oshee.

Obszary specjalizacji to sprzedaż i marketing, innowacyjność, zarządzanie procesami i zmianą.

Współtwórca sukcesu marek produktów FMCG w Polsce i Europie: Galbani (Wschodnia i Centralna Europa); Sekret Mnicha, Tartare, Turek (Polska); Zhivinka (Rosja i Ukraina), Zvenigora (Ukraina), Delisana (Polska i Europa), Łomża (Polska), Cleanic (Polska i Europa).

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, European University (MBA) w Barcelonie, studiów podyplomowych w London Business School, INSEAD, Wharton Business School, oraz studiów doktoranckich na wydziale Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej (SGH).

Prywatnie pasjonat tenisa, golfa i narciarstwa alpejskiego.

Pracuj ze mną nad: rozwiązaniami zmieniającymi Twoją firmę oraz pomocą w odnalezieniu dla samego / samej siebie właściwego miejsca, profesjonalnie i prywatnie.

Natalia Stroe

Natalia Stroe, Dyrektorka Generalna Coca-Cola Services Polska i kraje bałtyckie, ma ponad

dziewiętnastoletnie doświadczenie w firmach należących do systemu Coca-Cola, gdzie zajmowała wysokie stanowiska kierownicze w marketingu i sprzedaży w różnych krajach Europy Południowo-Wschodniej.

Przed   objęciem   kierownictwa   w   Polsce   i   krajach   bałtyckich,   Natalia   pełniła   funkcję   Dyrektorki Generalnej na Czechy i Słowację, a następnie obejmowała różne stanowiska kierownicze w sprzedaży i marketingu w Rumunii i Bułgarii. Zanim dołączyła do amerykańskiej firmy napojowej, pracowała w dziale marketingu i HR w Japan Tobacco International.

W 2021 roku Natalia Stroe została mianowana dyrektorką generalną dla Polski i krajów bałtyckich, gdzie pod jej kierownictwem firma osiągnęła najlepsze wyniki finansowe w historii.

Pochodzi z Rumunii, jest absolwentką Academia de Studii Economice w Bukareszcie. Prywatnie miłośniczka sportu oraz pasjonatka sztuki współczesnej.

Agnieszka Doleżych

Z wykształcenia socjolożka ze specjalizacją w negocjacjach, mediacjach i rozwiązywaniu konfliktów. Zaczynając 30 lat temu jako badacz rynku w pierwszym polskim tabloidzie, wdrapała się na górę po szczeblach drabiny marketingowej i wydawniczej w prasie kolorowej, aż wylądowała w czeskiej Pradze jako CEO jednego z oddziałów fińskiego giganta Sanomy. Życie zawodowe Agi ułożyło się pomiędzy kryzysami ekonomicznymi 2001 i 2008, nadwątlającymi siły branży prasowej, aż po pełzający kryzys digitalizacji mediów. Wyspecjalizowała się w głębokich restrukturyzacjach trudnych środowisk (twórcy, szanowani autorzy, niezależni experci etc.)

Szkoli w obszarze przemian treści tradycyjnych w cyfrowe, jest trenerką w międzynarodowych programach Financial Times Strategies współorganizowanych z Google News Initiative. Jest doradczynią na poziomie executive, pomaga ustawić strategię biznesu na czasy transformacji organizacji. Na liście jej klientów znajdują się zarządy takich firm jak Interia, PWN, PZWL, Agora, CEWE Fotoksiążki.

Pracuj ze mną nad: blaskami i cieniami kariery kobiet w hierarchii władzy; rozplanowaniem życia codziennego i zawodowego, jeśli jesteś także matką, partnerką, córką starszych rodziców; różnicami pokoleniowymi w myśleniu o rolach kobiet i ich strategiach na przetrwanie w biznesie; różnicami międzykulturowymi i ich wpływem na wybór efektywnych metod pracy i/lub zarządzania.

Hobby: renowacja mebli, tapicerstwo tradycyjne, zwierzaki (staffik i dwa koty)

Anna Gogacz

Jestem założycielką oraz CEO Allegro Brand Experience Agency – od 30 lat jedną z wiodących agencji na polskim rynku. Od zawsze łączę kreację i sztukę z biznesem, takie właśnie jest DNA mojej firmy. Zarządzam interdyscyplinarnym teamem złożonym ze specjalistów różnych dziedzin: Kreacja, Event, Digital, Komunikacja i Incentive Travel.

Allegro organizuje co roku ponad 200 projektów brand experience, łączących mix narzędzi marketingowych, oryginalną kreację i najnowsze technologie: eventy offline, online i hybrydowe, działania digital oraz wielokanałową komunikację marketingową, zarówno B2B i B2C. 

Pracujemy dla globalnych i polskich klientów, m.in.: adidas, Allianz, Bahlsen, Coca-Cola HBC Poland & Baltics, ING Bank Śląski, Empik, EY, Mazda, Mastercard, McDonald’s, Nissan, OPPO Renault, Santander Consumer Bank, Schwarzkopf Pro, TikTok, T-Mobile.

Od wielu lat aktywnie działam na rzecz profesjonalizacji polskiej branży event-marketingowej. Szczególnie mocno angażuję się w dialog branżowy poświęcony wypracowaniu dobrych praktyk i standardów współpracy na linii klient – agencja.

Jestem współzałożycielką Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, a także współautorką i sygnatariuszką Kodeksu Dobrych Praktyk.

Jako panelistka uczestniczyłam w wielu debatach i wydarzeniach poświęconych komunikacji marketingowej. Zdobywałam liczne wyróżnienia i nagrody branżowe. Zasiadałam w jury konkursów, m.in.: EFFIE Awards Poland, KTR i MP Power Awards.

Allegro jako pierwsza agencja w Polsce otrzymała tytuł Agencji Eventowej Roku przyznany przez Media&Marketing Polska na podstawie badania satysfakcji klientów KANTAR i jako pierwsza firma zdobyła to wyróżnienie czterokrotnie (2015, 2018, 2020 i 2021).

Ukończyłam Warszawską Akademię Muzyczną im. F. Chopina, podyplomowe studia Szkoły Głównej Handlowej na kierunku zarządzanie i marketing oraz Harvard Business School Executive Education Program.

Hobby: W wolnych chwilach podróżuję, uprawiam żeglarstwo i aktywnie uczestniczę w wydarzeniach kulturalnych. Moją pasją jest muzyka klasyczna. 

LI strona: https://pl.linkedin.com/in/anna-gogacz-0b496a124