Nina Kowalewska – Motlik

Absolwentka Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pracę zawodową rozpoczęła w 1981 roku jako dziennikarka w Polskim Radiu. W latach 1991-1995 kierowała wydawnictwem Harlequin, sprzedając 50 milionów egzemplarzy w 500 tytułach. Sukces marketingowy polskiego Harlequina został opisany jako case study przez Harvard Business School. W 1995 roku objęła stanowisko dyrektorki generalnej i prezeski agencji reklamowej Young & Rubicam Poland, którą kierowała do marca 2001 roku.

Jest niekwestionowaną ekspertką w dziedzinie brandingu i marketingu narodowego. Od 2001 roku poświęciła się w pełni swojej firmie New Communications, promując Polskę na świecie, za pośrednictwem setek reprezentowanych międzynarodowych mediów oraz realizując w Polsce międzynarodowy projekt Superbrands. Od 2014 roku jest właścicielką perfumerii Sense Dubai, sprzedającej perfumy niszowe z wielu krajów. Stworzyła też własną markę luksusowych zapachów Sense Dubai produkowanych w Dubaju.

Prywatnie jest żoną i matką dwóch córek.

Pracując ze mną możesz nauczyć się, że nic nie jest niemożliwe i że nie święci garnki lepią.

Hobby: podróże, gotowanie i dobre kino

Małgorzata Dombrowska

Małgorzata od 2001 roku zarządza firmą NFM w Polsce, będącą produkcyjnym i operacyjnym filarem Norweskiej Grupy NFM, lidera europejskiego rynku wyposażenia taktycznego i osobistych osłon kuloodpornych dla żołnierzy i funkcjonariuszy służb ochrony porządku publicznego.

W ciągu 22 lat rozwinęła firmę zaczynając od małego zespołu do kilkuset osobowej organizacji odpowiedzialnej za produkcję, operacje, zapewnienie jakości, badania i rozwój nowych produktów oraz wsparcie sprzedaży w NFM.

Skutecznie prowadziła firmę zarówno w okresach bardzo dynamicznych wzrostów jak i poprzez kryzysy, m.in.  ewakuację Ukraińskiej fabryki w pierwszych tygodniach wojny oraz uruchomienie w bardzo szybkim tempie nowej w Bułgarii.

Małgorzata posiada ogromne doświadczenie w zarządzaniu wielonarodowym i zróżnicowanym kulturowo zespołem oraz realizacji krytycznych restrukturyzacji. Skutecznie łączy zdolność zwracania uwagi na szczegóły z holistycznym podejściem.

Wykonując odpowiedzialną pracę, w tym wymagającą częstych podróży, prowadzi dom wychowując trójkę dzieci w wieku szkolnym. 

Absolwentka Politechniki Gdańskiej Wydział Zarzadzania i Ekonomii oraz Executive MBA.

Pracuj ze mną nad: budowaniem zdrowej organizacji opartej na wartościach, definiowaniem celów, dopasowywaniem struktury, modelowaniem kultury organizacji, przywództwem, komunikacją, nad mapowaniem i usprawnianiem procesów, również procesów produkcyjnych, budowaniem łańcuchów dostaw oraz systemów zapewnienia jakości, nad transferami technologii, przeprowadzanie analizy ryzyka i jego rozpraszaniu,  

Hobby: rodzinne wyprawy, różne sporty, pieczenie ciast i koreańskie seriale, 

Jerzy Czubak

Jerzy Czubak z wykształcenia jest teatrologiem (absolwent kulturoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim). Jest także twórcą, animatorem i mecenasem łódzkiej kultury. Dzięki niemu koncern Amcor wspierał m.in. festiwale: Camerimage, Międzynarodowy Festiwal Muzyczny im. Artura Rubinsteina, Konkurs Plastyczny im. Wł. Strzemińskiego oraz Teatr Powszechny, Muzeum Miasta Łodzi i Muzeum Sztuki. W fabryce Amcora przy ul. Aleksandrowskiej 55 istnieje galeria sztuki, w której od 20 lat swój dorobek prezentują profesorowie, wykładowcy i absolwenci Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Jest też jednym z twórców i Dyrektorem kultowego w latach 80-tych festiwalu „Łódźstock”.

Jerzy Czubak prowadził i prowadzi aktywną działalność społeczną. Po roku 1989 aktywnie uczestniczył w tworzeniu instytucji demokratycznych. Był współzałożycielem i Wiceprezesem Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej, członkiem założycielem Kongresu Liberalno-Demokratycznego w Łodzi, współzałożycielem i członkiem Rady Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości. Obecnie jest członkiem Rady Zarządzającej PAM Center Uniwersytetu Łódzkiego, członkiem Rady Muzeum Sztuki MS2 oraz jednym z doradców Prezydenta Miasta Lodzi.

Od lipca 2015 r. pełni funkcję Prezydenta Amcor Tobacco Packaging, jednego z największych na świecie producentów opakowań.

Pracuj ze mna nad: rozwojem swojej kariery, strategią swojego biznesu, wartościami korporacyjnymi, problemami związanymi z bezpieczeństwem pracy i z zaangażowaniem pracowników.

Radosław Wiśniewski

Radosław Wiśniewski jest z wykształcenia lekarzem, z zawodu biznesmenem. Ukończył Wydział Lekarski Akademii Medycznej w Łodzi (lekarz medycyny). Studiował w Polsko-Amerykańskim Centrum Zarządzania (program Maryland State University i Uniwersytetu Łódzkiego), uzyskując tytuł MBA .

Posiada 30-letnie doświadczenie zawodowe w budowaniu i zarządzaniu organizacjami z obszaru handlu, usług i działalności deweloperskiej. 

Radosław Wiśniewski to miedzy innymi twórca i większościowy akcjonariusz GK Redan – wieloletni prezes zarządu I członek rady nadzorczej spółki, współtwórca GK Naprzód (obecnie Rekeep Polska S.A.), współtwórca, udziałowiec i członek zarządu Real Development Group,  współtwórca „ Hotele ADC” sp. z.o.o. 

W roku 2004 Radosław Wiśniewski ze względu na swoje działania w obszarze gospodarki został uznany jednym z  finalistów konkursu „Entrepreneur of the Year” firmy Ernst & Young.

Radosław Wiśniewski to również pomysłodawca, fundator i wieloletni przewodniczący Rady Fundacji Happy Kids. Powstała w roku 2000 Fundacja Pomocy Dzieciom „Happy Kids” jest jedną z wiodących  organizacji pozarządowych od lat transformujących system opieki nad dziećmi w pieczy zastępczej. Swoimi działaniami organizacji aktywnie zapobiega sieroctwu społecznemu w Polsce. Fundacja na koniec 2022 prowadziła 17 własnych domów dziecka typu rodzinnego.  Organizacja swoimi akcjami ( np. Happy Bus ) i stałą lub okresową pomocą obejmuje tysiące dzieci rocznie. Po agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainie 24.02 2022 r Fundacja Happy Kids przy wsparciu UN Global Compact  przeprowadziła prawdopodobnie największą europejską akcję ewakuacji do Polski dzieci  z ukraińskich domów dziecka. Od chwili dotarcia ukraińskich  dzieci do Polski organizacja zapewnia im opiekę i długookresowe wsparcie.

Za inicjatywę powołania do życia Fundacji Happy Kids  i konsekwencję we wspieraniu jej rozwoju Radosław Wiśniewski,  w plebiscycie orgaznizowanym przez kluczowe łódzkie media, został wyróżniony  tytułem „Łodzianin Roku 2011”.

Radosław Wiśniewski od wielu lat pozostaje również członkiem Rady Fundacji „JiM” – wiodącej polskiej organizacji pozarządowej zajmującej się opieką nad osobami z autyzmem. W latach 2005-2007 był członkiem kierowanej przez prof. Władysława Bartoszewskiego  Rady Patronackiej Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie im. Ks. Józefa Tischnera. Od 2021 roku wchodzi w skład Rady ds. przedsiębiorczości Uniwersytetu Łódzkiego. W roku 2021 Radosław Wiśniewski jako jeden z dwóch inicjalnych fundatorów powołał do życia Fundację „Łódź”, w której od 2022 piastuje funkcję przewodniczącego Rady Fundacji. Fundacja „ Łódź” skupia wokół siebie wielu kluczowych dla Łodzi przedsiębiorców, społeczników oraz osób ze świata nauki i kultury. Fundacja działa poprzez powołany przez siebie – pierwszy w Europie środkowo-wschodniej – think tank miejski – ThinkLodz.  Misją ThinkLodz jest wspieranie budowania silnego, szczęśliwego i opartego na idei współtworzenia miasta poprzez tworzenie praktycznych, innowacyjnych i opartych na najlepszych praktykach rozwiązań systemowych.

W życiu prywatnym pasje Radosława Wiśniewskiego to żeglarstwo, alpinizm, nurkowanie i biegi długodystansowe.

Wojciech Mróz

Wojciech Mróz jest doświadczonym przedsiębiorcą wykorzystującym swoje kompetencje biznesowe w projektach, które zmieniają świat na lepsze. Pełni funkcję  co- Directora największej na świecie sieci przedsiębiorców społecznych Ashoka.org i aktywnie wspiera i promuje rynek impact investingu w Polsce.

W ciągu ostatnich 5 lat udało mu się zbudować, a następnie sprzedać firmę, która
ze średniorocznym wzrostem przychodów o ponad 800% znalazła się na 18 miejscu w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2019. Jako Anioł biznesu wspierał również takie spółki jak www.explaineverything.com, www.kodilla.com, www.survicate.com, www.testarmy.com, www.stava.pl

Jest współzałożycielem fundacji Everest, która co roku organizuje charytatywne biegi dla firm www.biegfirmowy.pl. W wydarzeniu brało udział już ponad 50 000 osób z ponad 1000 firm. Jest również jednym z pomysłodawców wydarzeń promujących jazdę na rowerze wśród pracowników firm www.rajdrowerowy.pl

Wojciech jest alumnem programu The Leadership Academy for Poland https://center-for-leadership.org

Maja Isakiewicz

Od 2012 związana z marketingiem i reklamą – środowiskiem, w którym znalazła się nieco przypadkowo po latach studiów w Polsce, Irlandii, Estonii i USA z dziedziny stosunków międzynarodowych, studiów eurazyjskich, historii Europy centralnej oraz analizy bezpieczeństwa i zagrożeń terrorystycznych. Solidne podstawy akademickie obudziły w niej dar kreatywnego pisania na tematy wszelakie, czego owocem jest kariera copywriterki.

Z programem Mentors4Starters jest związana od pierwszej edycji. W latach 2015-2016 pełniła funkcję kuratora warszawskich struktur Global Shapers Community, inicjatywy Światowego Forum Ekonomicznego. Obecnie jest aktywna w społeczności Alumnów organizacji.

Mieszka w USA, gdzie z okolic Waszyngtonu wspiera fundację, niekiedy zaskakując mentees mailami o 3:00 w nocy czasu polskiego. Lubi czerpać drobne przyjemności z życia, takie jak lampka dobrego wina czy wieczór spędzony na oglądaniu koreańskich dram.

Joanna Koper

Jest twórczynią procesu mentoringowego, odpowiedzialna m.in. za merytorykę i rekrutację w programie Mentors4Starters oraz innych inicjatywach fundacji. Z wykształcenia psycholog, zawodowo manager i project manager z ekspertyzą w obszarze edukacji, szkoleniach i long life learning. Certyfikowany Trener Stylów Myślenia FRIS, ukończyła Grupę Trenerów Trop, absolwentka programu Aspen Young Leaders. Współtworzyła i rozwijała pierwszy europejski oddział brytyjskiego uniwersytetu Coventry University Wrocław. Prowadzi własną praktykę doradczą. Zdobywaną przez lata wiedzę przekuła w unikalne narzędzie do projektowania ścieżki edukacyjno-zawodowej „Model Zintegrowanego Rozwoju”, który wykorzystuje w pracy indywidualnej i grupowej z młodzieżą i dorosłymi. Koordynatorka trzech pierwszych edycji międzynarodowej konferencji Perspektywy Women in Tech Summit, która zgromadziła ponad 8000 uczestników ze 103 krajów. Współpracuje z Fundacją Edukacyjną Perspektywy przy ogólnopolskich projektach mentoringowych oraz edukacyjnych.

Tak jak reszta zespołu wywodzi się z warszawskiego oddziału Global Shapers, któremu przewodniczyła w latach 2016-2017.
Sama określiłby się hashtagami #mentoring #edukacja #doradztwo #projectmanagent oraz #kociamama.

Krzysztof Jakubowski

Producent, reżyser, scenarzysta, przedsiębiorca i mentor. Specjalizuje się w treściach non-fiction i reklamie. Producent Nadzorujący w ATM Grupa S.A. oraz współzałożyciel i producent w Vitelloni Sp. z o.o. Wyprodukował lub nadzorował produkcję m.in. czternastu serii, w tym „Powrót do przeszłości” i „Niezapomniane Lata 90.” dla Canal+ Discovery, „Brać czy nie brać” – pierwszej oryginalnej produkcji History Polska – serię „Kobiety i mafia” dla 13 Ulica czy serial „Receptura” dla TVN.

To za jego kadencji kuratora warszawskiego hubu Global Shapers (2013-2014) narodził się pomysł stworzenia programu mentoringowego. Jego realizację powierzył wówczas Marii Belce, z którą po kilku latach założył fundację Mentors4Starters.

Wielki fan piłki nożnej, płyt winylowych, a przede wszystkim swoich dwóch synów.

Maria Belka

Przedsiębiorczyni, konsultantka, public speaker. Uprzednio m.in. dyrektor zarządzająca polskiego oddziału singapurskiego funduszu Prytek Holding Pte Ltd., przewodnicząca Rady Nadzorczej i prezeska BIT EVIL S.A. (obecnie Code Addict S.A.), publicznej spółki technologicznej, która zadebiutowała na parkiecie New Connect w lipcu 2017 roku. Dwukrotna kuratorka (2014-2015 i 2017-2018) warszawskiego hubu Global Shapers, inicjatywy Światowego Forum Ekonomicznego.  Członkini polskich oddziałów Girls in Tech oraz Singularity University. Doktorantka z dziedziny Zarządzania na SGH. Absolwentka Uniwersytetu w Genewie i w Birmingham. Zdobywała doświadczenie w sektorze publicznym, współpracując m.in. z ONZ oraz PE. W 2017 r. wyróżniona na liście NEW EUROPE100 Challengers. Jurorka w konkursach dla start-pów oraz mentorka m.in. w Google Launchpad. Była delegatka na Model United Nations organizowane na Uniwersytecie im. Harvarda. Alumna Leadership Academy for Poland (’18), Blackbox Connect (BBC 24) oraz Google Founders Academy (2019). Ma oficjalne certyfikaty znajomości języka angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego, rosyjskiego i włoskiego.

Prywatnie mama dwóch synów. Pasjonatka sportu (biegania, golfa, tenisa, snowboardu oraz jazdy konnej), a także czytania. Pesketarianka.

Paul van Arkel

Paul dołączył do Novartis Polska w marcu 2017 r. jako General Manager Dywizji Pharma, a także jako Country President Grupy Novartis w Polsce. Odpowiada za bezpośrednie zarządzanie 250 osobami i za reprezentowanie wszystkich 2500 pracowników Novartis w Polsce.

Przed przyjazdem do Polski, Paul był odpowiedzialny za globalną strategię Novartis i za wszystkie działania związane z kształtowaniem systemów opieki zdrowotnej na całym świecie. W tym okresie był odpowiedzialny, między innymi, za działania związane z fuzjami i przejęciami wartymi 40 miliardów dolarów, reorganizację, która zmieniła pracę 40 000 osób, oraz reorientację Novartis ze zwykłej sprzedaży „tabletek” na sprzedaż „rozwiązań w zakresie opieki zdrowotnej”.

Przed podjęciem pracy w Novartis, Paul był partnerem w McKinsey & Company, specjalizującej się w produktach farmaceutycznych i medycznych. Zarządzał działaniami firmy w obszarze marketingu farmaceutycznego w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, a także działaniami w zakresie wprowadzania produktów farmaceutycznych na rynki całego świata.

Hobby: Prywatnie pasją Paula są samochody, wina i dobroczynność. W chwili obecnej, wraz z żoną, odnawia 40-letniego Land Rovera i aktywnie uczestniczy w rajdach starych samochodów. Założył firmę, która dostarcza wina z Bordeaux do większości najlepszych restauracji w Polsce. Na koniec, utworzył charytatywną Fundację Wsparcia Zdrowia Seniora, która zapewnia bezpłatne leki polskim seniorom o niskich dochodach.

Pracuj ze mną nad:
• Ustanawianiem ścieżek kariery w międzynarodowych firmach lub firmach konsultingowych
• Wprowadzaniem na rynek nowego produktu lub usługi
• Optymalizacją polskich systemów opieki zdrowotnej lub poprawa zdrowia publicznego