Marek Dziubiński

Założyciel Medicalgorithmics, Anioł Biznesu i twórca platformy inwestycyjnej DeepMarekt.AI

Naukowiec, wynalazca i biznesmen; twórca i były prezes założonej w 2005 roku firmy Medicalgorithmics, którą rozwinął od startupu do obecnej spółki giełdowej, wartej kilkaset milionów złotych i działającej na wielu rynkach międzynarodowym, ze szczególnym uwzględnieniem USA.

Dr Dziubiński to absolwent studiów doktoranckich na wydziale elektroniki, telekomunikacji i informatyki Politechniki Gdańskiej. Autor wyróżnionej na szczeblu krajowym pracy doktorskiej dot. analizy periodyczności sygnałów przy pomocy metod sztucznej inteligencji.

Dr Marek Dziubiński jest pomysłodawcą systemu PocketECG, wiodącej na świecie, unikatowej, nieinwazyjnej technologii do diagnozy zaburzeń pracy serca. Jest również twórcą rozwiązań algorytmicznych wykorzystywanych w wielu branżach – m.in. audio, finansowej i biomedycznej. Jest autorem wielu patentów i międzynarodowych zgłoszeń patentowych.

Dr Dziubiński angażuje się także we współpracę ze środowiskiem naukowym i jest autorem bądź współautorem licznych publikacji. Technologia PocketECG jest wykorzystywana w ważnych projektach badawczych przez naukowców elektrofizjologów, a dzięki czynnej współpracy z Harvard–MIT Division of Health Sciences and Technology, ma ważny wkład w budowę baz danych sygnałów fizjologicznych (Physionet), stworzonych i wykorzystywanych przez naukowców i inżynierów z całego świata w opracowywaniu nowych technologii informatycznych dla medycyny.

Obecnie koncentruje się na wspieraniu startupów w branży MedTech będących na etapie międzynarodowej komercjalizacji produktów ze szczególnym uwzględnieniem rynku amerykańskiego i rozwijaniem platformy DeepMarket.AI

Hobby: squash, snowboard

Pracuj ze mną nad: startup, medTech, przedsiębiorczość, międzynarodowa ekspansja, rozwój umiejętności managerskich, skalowanie przedsiębiorstwa technologicznego

Marek Żołędziowski

Z wykształcenia ekonomista, ukończył również podyplomowe studia z zakresu ochrony własności intelektualnej na Wydziale Prawa UW.

Od 19 lat pracuje w branży reklamowej, z czego 11 w agencjach sieciowych. W wieku 27 lat został prezesem i CEO Saatchi &  Saatchi Poland – najmłodszym szefem w światowych strukturach tej sieci. Zarządzana przez niego firma była jedną z najczęściej nagradzanych w Polsce, jak i dwukrotnie otrzymywała tytuł Agencji Roku.

Od 2006 roku był członkiem zarządu Europe Middle East & Africa. W latach 2006 – 2008 wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. W 2008 roku magazyn Brief przyznał mu tytuł Człowieka Reklamy Roku. W 2010 roku został zwycięzcą prestiżowego konkursu Przedsiębiorca Roku w kategorii Nowy Biznes, organizowanej przez Ernst & Young.

W 2013 roku wraz z Maciejem Hutyrą i Jakubem Potrzebowskim założył Group One, największą niezależną grupę komunikacji marketingowej w Polsce. W 2016 strategicznym, mniejszościowym akcjonariuszem Group One została grupa Serviceplan – największa grupa komunikacji marketingowej w Niemczech, jednocześnie największa niezależna sieć w Europie, z biurami w Nowym Jorku, Pekinie, Szanghaju, Seulu, Mumbaju i Dubaju.

Hobby: podróże, narciarstwo alpejskie, sztuka nowoczesna, gotowanie.

Pracuj ze mną nad: przywództwem, zarządzaniem biznesem i zmianą.

Małgorzata Adamkiewicz

Doktor nauk medycznych, absolwentka Akademii Medycznej w Warszawie oraz The Stockholm School of Economics Executive Educations. Posiada specjalizację pierwszego i drugiego stopnia z chorób wewnętrznych oraz endokrynologii. Karierę zawodową rozpoczęła w Klinice Endokrynologii Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Warszawie. Z Adamedem związana od początku istnienia firmy. Jako Dyrektor Medyczny była odpowiedzialna m.in. za utworzenie działu badawczo-rozwojowego oraz zainicjowanie badań nad nowymi lekami. Brała również udział w tworzeniu jednego z pierwszych w Polsce konsorcjów naukowo-przemysłowych. Od 2006 roku nieprzerwanie zarządza firmą Adamed. W 2010 r. z sukcesem przeprowadziła akwizycję Pabianickich Zakładów Farmaceutycznych Polfa S.A. oraz spółki Agropharm (obecnie Adamed Consumer Healthcare), co w efekcie doprowadziło do utworzenia Grupy Adamed. Małgorzata Adamkiewicz jest Członkiem Światowego Towarzystwa Endokrynologicznego. Swoje osiągnięcia w dziedzinie medycyny prezentowała na konferencjach w Polsce oraz na międzynarodowych zjazdach endokrynologicznych. Z jej inicjatywy powstało jedno z najnowocześniejszych w Polsce centrów konferencyjno-szkoleniowych – Narvil pod Warszawą. Wiceprezes Zarządu Polskiej Rady Biznesu, członek Business Centre Club, Kapituły Biznesu przy Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Konwentu Politechniki Warszawskiej na lata 2016-2020. Jest promotorką polskiej przedsiębiorczości oraz rozwoju gospodarki poprzez innowacje – w ciągu 16 lat Adamed przeznaczył na działalność badawczo-rozwojową 1 mld zł. Małgorzata Adamkiewicz jest również Prezesem Fundacji Grupy Adamed powołanej w celu wspierania działalności naukowej i oświatowej w obszarze nauk ścisłych i przyrodniczych, a także z zakresu B+R. Jednym z kluczowych zadań Fundacji jest rozwój utalentowanej młodzieży uczestniczącej w programie naukowo-edukacyjnym ADAMED SmartUP. Odznaczona Złotym Krzyżem Zasługi Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej.

pracuj ze mną nad: przywództwem
hobby: sport, a w szczególności narciarstwo zjazdowe i narty wodne

Zbigniew Niemczycki

Absolwent Politechniki Warszawskiej, z tytułem inżyniera.

40 lat doświadczenia w tworzeniu firm i zarządzaniu nimi.

Właściciel CURTIS GROUP w skład, której wchodzą:

CURTIS DEVELOPMENT Sp. z o.o. zajmująca się między innymi:

nieruchomościami w Polsce i zagranicą. Ostatni projekt – biurowiec Horizon Plaza. W trakcie projektowania osiedle domków jednorodzinnych w zabudowie szeregowej w Warszawie-Wawer.
Produkcją zaawansowanych technologicznie wyrobów dla różnych światowych koncernów z tworzyw sztucznych dla branży RTV,AGD oraz meblarskiej.

CURTIS HEALTH CAPS Sp. z o.o. – dynamicznie rozwijająca się firma farmaceutyczna z nowoczesną fabryką w Wysogotowie k/Poznania, zajmującą się produkcją farmaceutyków oraz suplementów diety w kapsułkach miękkich oraz płynów dla innych podmiotów gospodarczych.

BRYZA RESORT & SPA – prestiżowy czterogwiazdkowy hotel wraz ze SPA usytuowany bezpośrednio przy plaży w Juracie na Półwyspie Helskim.

Z zamiłowania Pana Zbigniewa Niemczyckiego do lotnictwa powstała firma lotnicza GENERAL AVIATION Sp. z o.o. świadcząca usługi związane z obsługą techniczną samolotów jak również wynajem

oraz

FUNDACJA „POLSKIE ORŁY” – od 1995r. przez 15 lat organizator Międzynarodowych Pikników Lotniczych w Góraszce. Obecnie skupia się na pozyskiwaniu i rekonstrukcji historycznych statków powietrznych.

MOUNTPLACE TRADING & INVESTMENTS Ltd

Holding rodzinny zaangażowany w budowę dużego centrum handlowego w okolicach Warszawy oraz zarządzanie nieruchomościami w Polsce i zagranicą.

Zbigniew Niemczycki posiada licencję pilota zawodowego na śmigłowce, także licencję pilota samolotów.

Jest zapalonym graczem w tenisa.

Członek założyciel Polskiej Rady Biznesu, przez 15 lat pełnił funkcję Prezesa Zarządu.

W Business Centre Club pełni funkcję Członka Rady Głównej.

Laureat licznych odznaczeń państwowych i zagranicznych. Za swoją pracę charytatywną został w 1991 roku odznaczony przez Papieża Jana Pawła II Krzyżem Św. Grzegorza.

W 2015 roku za zasługi dla rozwoju i promocji polskiej przedsiębiorczości Prezydent Bronisław Komorowski uhonorował Zbigniewa Niemczyckiego – Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski.

Hobby: lotnictwo, tenis

Pracuje ze mną nad: prowadzenie i rozwijanie własnej firmy.

Jim Samples

Jim Samples jest Prezesem TVN od 2016 roku. Wcześniej nadzorował strategiczne kierunki rozwoju i bieżącą działalność międzynarodowego pionu Scripps Networks Interactive. Przed objęciem odpowiedzialności za międzynarodowy pion SNI, w latach 2007-2011, Samples pełnił funkcję Prezesa HGTV.

Przed dołączeniem do Scripps Networks, Samples spędził prawie 14 lat w Turner Broadcasting System na różnych stanowiskach kierowniczych w działach sprzedaży partnerskiej, marketingu, programowym oraz mediów cyfrowych. Zaczynając swoją karierę w 1993 roku w dziale rozwoju biznesu międzynarodowego w Turner, po roku objął funkcję Prezesa Turner International Argentina z siedzibą w Buenos Aires. W 1999 roku Samples powrócił do USA jako Pierwszy Wiceprezes i Dyrektor Generalny w TNT i Cartoon Network Latin America. W 2001 roku Samples awansował na stanowisko Wiceprezesa i Dyrektora Generalnego Cartoon Network Worldwide.

Hobby: jazda na rowerze, hiking, długodystansowe marsze, kolekcjonowanie starych czasopism.

Pracuj ze mną nad: zmianą kariery, komunikacją międzykulturową, mieszkaniem zagranicą, podejmowaniem ryzyka

Małgorzata Lubelska

Dyrektor ds. Marketingu, Grupa Żywiec S.A;
Członek Zarządu, Grupa Żywiec S.A.
Członek Rady Nadzorczej, Euro Bank S.A.

Stanowisko Dyrektora ds. Marketingu Grupy Żywiec S.A objęła w sierpniu 2011 roku. W tym czasie opracowała i wdrożyła nową strategię marketingową portfela marek Grupy Żywiec, która przełożyła się na wzrost udziałów rynkowych. Największe osiągniecia obejmują: repozycjonowanie marki Żywiec i wprowadzenie na rynek specjalności piwnych (Żywiec: Bock, Białe, Marcowe, APA, Saison oraz Amerykańskie Pszeniczne), ponowne wprowadzenie na rynek marki EB, repozycjonowanie Warki oraz nowa strategia marek regionalnych (Specjal, Królewskie, Leżajsk i Brackie), wprowadzenie na rynek Warki Radler, zdecydowanego lidera kategorii oraz Warki Radler 0.0%.

Wcześniej przez kilkanaście lat zajmowała kluczowe stanowiska w działach marketingu polskich i międzynarodowych struktur Pepsi Co – dyrektora marketingu Frito Lay na Europę Środkową, następnie Dyrektora Marketingu Frito Lay w Rosji. Od 2009 była dyrektorem marketingu w firmie Lebedyansky, największym producencie soków i napojów owocowych w Rosji należącym do Pepsi Co.

Studia ukończyła na Uniwersytecie Jagiellońskim, w Szkole Głównej Handlowej oraz University of Minnesota (MBA).