Piotr Jakubowski

Piotr Jakubowski jest dyrektorem ds. Marketingu w GO-JEK, największym w Indonezji serwisie usług na żądanie, który wyceniono niedawno na ponad 4 miliardy dolarów. GO-JEK łączy usługi transportu, dostawy żywności, logistyki, płatności i stylu życia w jedną, łatwą w użyciu platformę, która została pobrana ponad 80 milionów razy w Indonezji. W grudniu 2017 r. GO-JEK zrealizował 100 milionów zamówień za pośrednictwem setek tysięcy kierowców i ponad 100 tysięcy sprzedawców dostaw żywności. Piotr jest odpowiedzialny za wewnętrzny zespół marketingowy w zakresie działań kreatywnych, społecznych, medialnych, public relations, cyfrowych i above the line. Zasiada również w zarządzie spółki.

W wolnym czasie Piotr jest zapalonym fotografem, który odbył 5 wystaw i wydał 2 książki. Najbardziej interesuje go łączenie życia codziennego i podróży, uchwycenie ludzkich zachowań, tak jak dzieje się to w środowisku naturalnym. Sprawdź jego pracę na instagramie – www.instagram.com/piotrj_id.

Pracuj ze mną nad marketingiem, rozwojem, reklamą, pracą w innych krajach i wejściu do świata startupów.

Mike Wilder

Mike jest partnerem w PwC na skalę Europy Środkowo-Wschodniej. Dołączył do PwC Polska Sp. z o.o. w 1994 roku i pracuje w Firmie już 25 lat. W chwili obecnej Mike prowadzi dział Transakcji na skalę całej Europy Środkowo – Wschodniej, który liczy ponad 600 specjalistów w tej dziedzinie .

Mike doradza klientom w zakresie inicjowania i finalizowania transakcji w Europie Środkowo – Wschodniej i ma na swoim koncie liczne sukcesy w dziedzinie rynku transakcyjnego w całym regionie. Posiada olbrzymie doświadczenie w prowadzeniu procesów transakcyjnych w takich krajach jak Polska, Rosja, Czechy, Słowenia, Rumunia, Chorwacja, Litwa, Bułgaria, Serbia, Estonia, Łotwa, Ukraina czy Kazachstan.

W 1991 roku ukończył studnia na Uniwersytecie w Michigan – Stephen M. Ross School of Business.

Pracuj ze mną nad:
– budowanie relacji zawodowej
– rozwoju biznesu.

Hobby:
podróże, narciarstwo i bieganie. Obecnie on przegotowuje się do maratonu.

Federico Tonetti

Ukończył studia MBA w Instituto de Empresa w Madrycie i studia z Business Administration na Uniwersytecie L.Booconi w Mediolanie. Zanim dołączył do Lafarge, w latach 1999 – 2008, pracował dla firm Legrand, Pirelli Energy Cables & Systems oraz Bain & Company w Mediolanie, Berlinie i Paryżu.

W 2008 roku dołączył do Grupy Lafarge jako menadżer ds. strategii. W 2010 roku został dyrektorem generalnym ds. betonu w Europie Centralnej i Wschodniej, a od 2012 roku był odpowiedzialny za linię produktową betonu w Polsce. W październiku 2014 roku Federico Tonetti objął funkcję dyrektora generalnego Lafarge w Polsce, a od lipca 2015 jest Prezesem Zarządu LafargeHolcim w Polsce.

Jest z pochodzenia Włochem. Żonaty, ma dwóch synów i mówi biegle w pięciu językach, między innymi po polsku. Ma 42 lata.

Pracuj ze mną nad:
Intrapreneurship, zarządzanie zmianą, przywództwo, strategie biznesowe, rozwijanie własnego potencjału

Hobby:
muzyka, narty, rugby, bieganie, wspinaczka.

Robert Mielżyński

Urodził się 1964 roku w Toronto w Kanadzie. Jego rodzice wywodzą się z polskiej szlachty, zostali jednak zmuszeni do emigracji z powodów politycznych w 1946 roku.

Studiował enologię i rolnictwo winne (viticulture) w California State University Fresno, gdzie zdobył tytuł inżyniera agronomii i winiarstwa. Praktykował producję wina w Bordeaux, Wiedniu i w Niemczech. Zarządzał rodzinną winnicą w Hillebrand Estates Winery w Niagara on the Lake (Kanada) w okresie największego rozwoju branży i kultury winiarskiej tego regionu.

W roku 1994 roku zdecydował się na powrót do Polski, aby rozwinąć autorski pomysł na zbudowanie firmy, a także wrócić do polskich korzeni i je umocnić. Obecnie zarządza firmą Mielżyński Wine Spirit Specialties i stara się przyczyniać do rozwoju kultury winnej w Polsce we wszelkich jej aspektach. Firma powstała w 2004 roku, importuje wina z całego świata, prowadzi sprzedaż detaliczną, B2B, do sektora Horeca. Firma ma trzy winiarnie – dwie w Warszawie, jedną w Poznaniu. Robert Mielżyński posługuje się czterema językami. Z żoną Marią Grocholską mają dwie córki, Gabrielę i Hanię.

Pracuj ze mną nad:
marketingiem, budowaniem marki (brand building) oraz wizją kariery.

Hobby:
hokej, narciarstwo, konie.

Mirosław Godlewski

Mirek Godlewski od ponad 23 lat buduje swoje doświadczenie działając aktywnie w takich branżach, jak FMCG, telekomunikacyjna, IT, a także w logistyce i przemyśle ciężkim.

Obszary, w których się specjalizuje to sprzedaż, M&A, restrukturyzacja, relacje inwestorskie,
pozyskiwanie finansowania, zarządzanie zmianami i zarządzanie zespołami.

W latach 2007-2014 pełnił funkcję Prezesa Zarządu Netii SA i Dialog SA , spółki zależnej od Netii.

Przed podjęciem współpracy z Netia SA pełnił funkcję Prezesa Zarządu w spółce Opoczno SA (od stycznia 2006 roku), będącej wiodącym europejskim producentem płytek ceramicznych (obecnie grupa Rovese SA).

W latach 2003-2005 był Prezesem Zarządu w Dec Sp. z o.o. (spółka zależna GATX), właściciela 10 000 wagonów, oferującej wynajem i zarządzanie specjalistycznymi wagonami.

Wcześniej był zatrudniony w Pepsi‐Cola General Bottlers Poland Sp. z o. o. na stanowisku Dyrektora Generalnego (w latach 2000‐2003) i Dyrektora Sprzedaży (w latach 1999‐2000), a w latach 1993‐1999 pracował w PepsiCo Trading Sp. z o. o. na różnych stanowiskach menedżerskich.

W okresie od 1991 do 1993 był zatrudniony w Polskim Biurze Badań Marketingowych Sp. z o.o. jako Retail Audit Manager.

Ukończył Politechnikę Warszawską, uzyskując dyplom magistra inżyniera w zarządzaniu przemysłem. Ma także tytuł MBA uzyskany w Ashridge Management College, w Wielkiej Brytanii, a także ukończył Advanced Management Program na Harvard Business School.

Pełni funkcję członka zarządu w eubioco sp. z o.o. Jest też Członkiem Rady Nadzorczej mBank S.A. i Onde S.A., a także pełni funkcję Starszego Doradcy w The Boston Consulting Group w sektorze TMT w krajach Europy Środkowowschodniej (CEE).
Jest także partnerem w funduszuem Hedgehog inwestującym w start-upy.

Pracuj ze mną nad: karierą korporacyjną, FMCG (Fast Moving Consumer Goods), TMT (Telekomunikacja Media Technologia), przywództwem, zarządzaniem zespołami.

Hobby: kitesurfing, snowboarding, biking, SciFi, HighTech

Waldemar Dubaniowski

Urzędnik państwowy (właściwie menadżer administracji publicznej), absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, SGH oraz pierwszej promocji Krajowej Szkoły Administracji Publicznej.

Karierę rozpoczynał w Ministerstwie Przemysłu i Handlu, a następnie w Urzędzie ds.Integracji Europejskiej i Pomocy Zagranicznej. W 1996 mianowany Dyrektorem  Zespołu Gabinetu Prezydenta RP, a w 2005 roku powołany przez Aleksandra Kwaśniewskiego na stanowisko Szefa Gabinetu Prezydenta RP.

Poprzednio zajmował się problematyką mediów elektronicznych, sprawując  5-letnią kadencję Członka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Pracował również  jako wiceprezes spółki telekomunikacyjnej Exatel SA oraz pełnił funkcję Prezesa Polskiego Związku Tenisowego.

W 2008 roku nominowany Ambasadorem RP w Singapurze, gdzie w 2012 roku został wybrany Dziekanem całego Korpusu Dyplomatycznego. Obecnie Dyrektor w międzynarodowej firmie doradczej PwC (PricewaterhouseCoopers). Posiada również doświadczenie związane z uczestniczeniem w pracach rad nadzorczych dużych spółek m.in. PZU SA oraz PKP S.A.

Maria Campos

Maria Campos od 15 lat mieszka w Polsce. Dołączyła do Zarządu Banku Millennium w 2011 roku, gdzie nadzoruje obszary: Technology, Operations, Quality and Processes, Analytics and Campaigns.

Wcześniej od 2001 roku przewodziła obszarowi IT Banku Millennium oraz od 2006 była również odpowiedzialna za obszary IT dla wszystkich operacji europejskich w grupie Millennium BCP.

W swojej karierze zajmowała różne stanowiska managerskie, głównie w bankowości i obszarze technologicznym w Azji (Makao), gdzie spędziła 7 lat między rokiem 1994 a 2001.

Jest Portugalką i ukończyła studia w dziedzinie elektroniki i telekomunikacji na Uniwersytecie Aveiro (1990). W tym samym roku rozpoczęła karierę zawodową w firmie R&D.

Przez ponad 20 lat nabywała rozległe doświadczenie międzynarodowe, przewodziła pokaźnymi zespołami, wprowadzała zmiany, wdrażała programy optymalizacyjne o wyraźnym rysie technologicznym i innowacyjnym.

Pracuj ze mną nad:
zdobyciem międzynarodowej perspektywy na technologię, transformację digitalową, innowację, start-upy oraz R&D.

Hobby:
podróże, gotowanie, spędzanie czasu z rodziną i przyjaciółmi w domowym zaciszu. Kocha także taniec i dobrą lekturę.

Robert Bednarski

Robert Bednarski zajmuje stanowisko Dyrektora na Europę Środkowo-Wschodnią (CEE). Zarządza z warszawskiego biura działaniami firmy na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej, a także kieruje zespołem sprzedaży, współpracując z klientami Facebooka w całym regionie.

Przez ostatnie 15 lat Robert Bednarski zajmował liczne wysokie stanowiska kierownicze. Przez ostatnie trzy lata był Prezesem Zarządu Grupy Onet.pl S.A.

Robert jest cenionym liderem biznesowym i ekspertem w dziedzinie ekonomii, finansów, reklamy, sprzedaży i zarządzania. Pod jego kierownictwem portal internetowy zmienił się w prężną grupę medialną z rosnącym portfolio nowych projektów i formatów reklamowych Onetu.

Pracuj ze mną nad:
pomysłami na biznes w internecie lub wykorzystanie internetu dla biznesu; projektami w obszarze mediów i nowych technologii; projektami marketingowymi; pomysłami z zakresu małego biznesu, odjechanymi pomysłami, które wywodzą się z Twojej pasji. 🙂

Hobby:
– sporty drużynowe, w szczególności siatkówka
– spławikowe i spiningowe wędkarstwo wyczynowe
– sporty motorowe
– wszystko, co mogę robić z moimi dziećmi 🙂

Wioletta Rosołowska

Wioletta Rosołowska dołączyła do Grupy L’Oréal w 2014 roku obejmując funkcję Prezesa zarządu L’Oréal Polska. Odpowiada za rozwój biznesu w Polsce, planowanie strategiczne i maksymalne wykorzystanie możliwości oferowanych przez polski rynek kosmetyczny dla ponad 20 marek znajdujących się w unikalnym portfolio firmy. Jest współodpowiedzialna za działanie jednej z najważniejszych fabryk Grupy L’Oréal na świecie (Kosmepol).

W czerwcu 2016 roku została nominowana na niezależnego dyrektora Rady Nadzorczej w Wizz Air Holdings – największej ekonomicznej linii lotniczej w Europie Środkowej i Wschodniej.

W latach 2012-2016 zasiadała w Radzie Nadzorczej Banku Pekao S.A., największego banku w Polsce. Była członkiem Komitetu ds. Nominacji i Wynagrodzeń.

Przez niemal 6 lat (2007-2013), Wioletta Rosołowska była członkiem zarządu Tchibo GmbH (Hamburg, Niemcy), odpowiadając za rozwój biznesu firmy na kilkunastu rynkach Europy Wschodniej – w obszarze Dóbr Szybko Zbywalnych, e-commerce i działalności sieci sklepów. Wcześniej związana było z Tchibo w Polsce (od 1993 r.), gdzie kolejno pełniła funkcję dyrektora marketingu, dyrektora komercyjnego oraz dyrektora generalnego (2000-2007). W tym czasie rozwijała model FMCG, budowała sieć sklepów Tchibo, odpowiadała za działalność logistyczną, fabrykę w Polsce, a także zarządzała biznesem FMCG w krajach bałtyckich.

Swoje doświadczenie zdobywała również w międzynarodowych agencjach reklamowych: pracowała w Young & Rubicam oraz Saatchi & Saatchi, odpowiadając między innymi za budowanie strategii mediowych.

Wioletta Rosołowska kształciła umiejętności przywódcze i zdobywała wiedzę biznesową na szkoleniach dla wysokiej kadry menedżerskiej w INSEAD, Harvardzie i Oksfordzie. Ukończyła podyplomowe studia dziennikarskie na Uniwersytecie Warszawskim i kierunek resocjalizacja w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej.

Wioletta Rosołowska jest członkiem organizacji branżowych: zarządu Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego oraz Związku Pracodawców ECR.

Od 15 lat należy do organizacji liderów biznesu YPO (Young Presidents’ Organization / World Presidents’ Organization), WIN (Women International Network), a także do United Nations Global Compact – największej na świecie inicjatywy na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu i wspierania zrównoważonego rozwoju.

Pracuj ze mną nad:
– tworzeniem i realizacją strategii biznesowych w modelach retail, FMCG, B2B;
– rozwojem swoich umiejętności przywódczych;
– zarządzaniem zmianą.

Andrzej Muszyński

Absolwent Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego, ze specjalnością filmoznawstwo.

W latach 1992-2001 Dyrektor Biura Reklamy Telewizji Polsat S.A.

Od 2001 do 2006 Prezes Zarządu w Magna Global Polska Sp. z o.o. (struktura negocjacyjna domów mediowych należących do grupy Interpublic Group of Companies) oraz w Magna Entertainment Sp. z o.o. (spółka zależna Magna Global Polska Sp. z o.o.).

W latach 2007-2013 Prezes Zarządu w Aldentro Sp. z o.o. (spółce zajmującej się świadczeniem usług w zakresie branded content).

Od 2009 roku związany z ATM Grupa S.A., największym niezależnym producentem filmowym i telewizyjnym w Polsce w charakterze Wiceprezesa Zarządu i od 2011 r. Prezesa Zarządu.

Hobby: film, podróże, literatura i sztuka

Pracuj ze mną nad: rozwój umiejętności przywódczych, budowanie organizacji, zarządzanie i obsługa klientów