Magdalena Kotlarczyk

Zawodową przygodę ze światem cyfrowej transformacji i technologicznych innowacji rozpoczęła w 2011 dołączając do zespołu Google Polska w Warszawie. W lipcu 2021 została szefową polskiego oddziału Google. 

Wcześniej przez blisko 13 lat w lokalnych i regionalnych rolach w Procter & Gamble z Warszawy, Londynu czy Genewy odpowiadała za brand management i planowanie komunikacji marketingowej szeregu kategorii FMCG. 

Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz podyplomowych studiów z zakresu psychologii zachowań konsumenckich na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także Executive Program na Singularity University.

Od września 2021 roku zasiada w zarządzie polskiego oddziału International Advertising Association (IAA Polska). W marcu 2024 dołączyła do Rady Doradczej ABSL.

Profil na LinkedIn 

Pracuj ze mną nad: praca w BigTech, kariera w korporacji (zwłaszcza amerykańskiej), zarządzanie ludźmi, rozwój osobisty i dylematy z tym związane

Hobby: kolekcjonuję doświadczenia z mojej osobistej 'Bucket List’ 

Paul van Arkel

Paul dołączył do Novartis Polska w marcu 2017 r. jako General Manager Dywizji Pharma, a także jako Country President Grupy Novartis w Polsce. Odpowiada za bezpośrednie zarządzanie 250 osobami i za reprezentowanie wszystkich 2500 pracowników Novartis w Polsce.

Przed przyjazdem do Polski, Paul był odpowiedzialny za globalną strategię Novartis i za wszystkie działania związane z kształtowaniem systemów opieki zdrowotnej na całym świecie. W tym okresie był odpowiedzialny, między innymi, za działania związane z fuzjami i przejęciami wartymi 40 miliardów dolarów, reorganizację, która zmieniła pracę 40 000 osób, oraz reorientację Novartis ze zwykłej sprzedaży „tabletek” na sprzedaż „rozwiązań w zakresie opieki zdrowotnej”.

Przed podjęciem pracy w Novartis, Paul był partnerem w McKinsey & Company, specjalizującej się w produktach farmaceutycznych i medycznych. Zarządzał działaniami firmy w obszarze marketingu farmaceutycznego w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, a także działaniami w zakresie wprowadzania produktów farmaceutycznych na rynki całego świata.

Hobby: Prywatnie pasją Paula są samochody, wina i dobroczynność. W chwili obecnej, wraz z żoną, odnawia 40-letniego Land Rovera i aktywnie uczestniczy w rajdach starych samochodów. Założył firmę, która dostarcza wina z Bordeaux do większości najlepszych restauracji w Polsce. Na koniec, utworzył charytatywną Fundację Wsparcia Zdrowia Seniora, która zapewnia bezpłatne leki polskim seniorom o niskich dochodach.

Pracuj ze mną nad:
• Ustanawianiem ścieżek kariery w międzynarodowych firmach lub firmach konsultingowych
• Wprowadzaniem na rynek nowego produktu lub usługi
• Optymalizacją polskich systemów opieki zdrowotnej lub poprawa zdrowia publicznego

Bogna Świątkowska

Pomysłodawczyni, fundatorka i prezeska zarządu Fundacji Bęc Zmiana, z którą zrealizowała kilkadziesiąt projektów poświęconych przestrzeni publicznej, architekturze i projektowaniu, w tym badań potencjałów miejskiej przestrzeni społecznej. Inicjatorka i redaktorka naczelna czasopisma poświęconego kulturze współczesnej „Notes na 6 tygodni”. Wcześniej naczelna pierwszego polskiego popkulturalnego miesięcznika „Machina” (1998–2001), autorka licznych tekstów, wywiadów, programów radiowych i telewizyjnych poświęconych współczesnej kulturze popularnej. Stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2014). Członkini Społecznej Rady Kultury przy prezydencie m.st. Warszawy (2012-2015), Rady Architektury i Przestrzeni Publicznej m.st. Warszawy (2015-2018), a także Zespołu Eksperckiego ds. Kultury Lokalnej przy Narodowym Centrum Kultury (2015-2017). Absolwentka kierunku Zarządzanie i przywództwo na uniwersytecie SWPS.

www.beczmiana.pl 

Pracuj ze mną nad: identyfikowaniem trendów, określaniem potrzeb rozwojowych, działaniami w przestrzeni publicznej i społecznej, elastycznością i porowatością, tworzeniem nowych rodzajów komfortu, działaniami wydawniczymi.

Hobby: podróże miejskie, wędrówki piesze, czytanie książek.

Paweł Potoroczyn

Dyplomata, pisarz, wydawca, producent muzyczny i filmowy. W latach 2008-2016 dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza.

W latach 2016-2018 dyrektor generalny Uniwersytetu SWPS.

Absolwent Instytutu Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego i Harvard Seminar for Presidential Leadership. Profesjonalista przemysłów kultury i patologiczny optymista. Ekspert komunikacji, filozofii marki i zarządzania wiedzą. Kaznodzieja, któremu najlepiej wychodzi mówienie do twórców o pieniądzach i mówienie o kulturze do pieniędzy.

Członek-założyciel Lincoln Center Global Exchange (New York) i Towarzystwa Kultury Stosowanej (Warszawa), wykładowca SGH i Collegium Civitas, członek Rady Programowej Open Eyes Economy Summit i Rady The Kościuszko Foundation. Członek Edinburgh Culture Summit. Juror w European Festival Association Award.

Dyplomata nieprzerwanie przez blisko piętnaście lat na topowych placówkach (Los Angeles, Nowy Jork, Londyn).

Publikacje:
Tygodnik Powszechny, Russkaya Mysl (Paryż), DGA Magazine (Los Angeles), Playboy, Brief, Krasnogruda, Rzeczpospolita, Frankfurter Allgemeine Zeitung. Felietonista Forbes’a.

Powieści:
„Ludzka rzecz” (nominacja do NIKE 2013); „A to było tak” (2023)

Komentator magazynu EKG w Tok Fm i TVN24.
Speaker TEDx Warszawa.
Członek Sekcji Szermierczej CWKS Legia Warszawa od 1972 roku.
Prenumerator New Yorker’a od 1989 roku.

Hobby: „Na pewno naprawianie świata. Na pewno opera. Na pewno Bach. Na pewno Joseph Conrad”.

Pracuj ze mną nad: służba publiczna, zarządzanie czasem, work/life blend.

Jerzy Baczyński

Absolwent Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1973–1981 pracował w „Życiu Warszawy” jako dziennikarz działu ekonomicznego,
a w 1980 został zastępcą kierownika dodatku „Życie i Nowoczesność”. W czasach „Solidarności” został wybrany przez zespół członkiem kolegium redakcji, szefem komitetu strajkowego i także władz odnowionego Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. W 1975 wyjechał do USA jako stypendysta Indiana University School of Journalism. W latach 1981–1982 przebywał we Francji, najpierw jako stypendysta Journalistes en Europe, a później Fondation de France. Na emigracji był członkiem Komitetu Koordynacyjnego „Solidarności” w Paryżu oraz sekretarzem generalnym stowarzyszenia Solidarite-Presse-Pologne. Zwolniony z pracy w „Życiu Warszawy”. Po powrocie do kraju pracował fizycznie. W 1984 r trafił do „Polityki” jako redaktor działu publicystyki gospodarczej; w 1990 został zastępcą redaktora naczelnego i wiceprezesem Spółdzielni Pracy Polityka, a cztery lata później objął stanowisko redaktora naczelnego, które pełni do dzisiaj. Od 1999 r. jest prezesem zarządu Polityki (obecnie POLITYKA Sp. z o.o. S.K.A.)

Członek zarządu Inforadio Sp. z o.o., właściciela stacji TOK FM, wiceprezes Izby Wydawców Prasy, członek polskiej grupy w ramach międzynarodowej Komisji Trójstronnej (Trilateral Commission), członek Rady Fundacji Instytutu Spraw Publicznych, inicjator i współtwórca fundacji Ośrodek Kontroli Obywatelskiej OKO oraz portalu OKO.press. Laureat wielu nagród dziennikarskich, m. in. prestiżowej nagrody „Dziennikarz 20-lecia”, przyznawanej przez Kapitułę Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego. Uhonorowany srebrnym medalem Zasłużony Kulturze – Gloria Artis, przyznawanym przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako wyraz uznania za wkład redaktora naczelnego i POLITYKI m.in. w aktywne wspieranie młodych, utalentowanych twórców na łamach tygodnika, a zwłaszcza poprzez prestiżowy, organizowany już od 26 lat konkurs Paszporty Polityki.

Hobby: astronomia i fizyka, sporty (narty, tenis) oraz muzyka (rozmaita)

Pracuj ze mną nad: SPOŁECZEŃSTWO OBYWATELSKIE, RYNEK MEDIÓW I NOWE TECHNOLOGIE CYFROWE

Agnieszka Wdowińska

Strateg i praktyk biznesowy z 25 letnim doświadczeniem w korporacjach w Polsce i Europie Centralnej, jako wieloletni CFO, członek zarządu oraz KAM współpracowałam ze znanymi markami: McDonald’s, BP, Shell, Costa Coffee.

Od 4 lat jako niezależny doradca wspieram zarządy w definiowaniu oraz wdrażaniu strategii, towarzyszę liderom i organizacjom w procesie zmian, pracuję z osobami wchodzącymi na ścieżkę przedsiębiorczości oraz z dynamicznie rozwijającymi się firmami rodzinnymi.

Coach, Mentor w wielu programach i projektach: Mentors4starters, Fundacja Liderek Biznesu, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Early Warning Europe. Zawsze skupiona na ludziach i budowaniu relacji opartych na zaufaniu, szacunku i autentyczności, stawiam na jakość przywództwa oraz uważność w życiu i biznesie.  Zaangażowana w działalność społeczną, wolontariat, od wielu lat Członek Rady Fundacji RHMC, której celem jest tworzenie, wspieranie i realizacja programów pomagających ciężko chorym dzieciom i ich rodzinom.

ZAWODOWO:

Jako wieloletni CFO, łącząc wiedzę biznesową i finansową, przyczyniłam się do zyskownego wzrostu biznesu w  Polsce oraz krajach Europy Centralnej, ustalając kierunki rozwoju, wdrażając zmiany, budując proefektywnościową kulturę organizacyjną. Sprawnie zarządzałam wielomilionowymi budżetami,  organizując i koordynując pracę dużych, międzynarodowych zespołów, wpierając podnoszenie ich efektywności oraz wykorzystanie naturalnych kompetencji pracowników. 

Po 25 latach pracy w różnych rolach i projektach cechujących się bardzo dynamicznym rozwojem oraz ciągłym wzrostem produktywności i efektywności, postawiłam sobie za cel, aby wykorzystać swoją  wiedzę i doświadczenie, wspierając ludzi i organizacje, które dopiero stają przed podobnymi wyzwaniami. Pod koniec 2019 zrezygnowałam z pracy etatowej w korporacji aby  jako niezależny doradca wspierać zarządy w definiowaniu oraz wdrażaniu strategii. Pracuję z dynamicznie rozwijającymi się firmami rodzinnymi oraz z osobami wchodzącymi na ścieżkę przedsiębiorczości. Jako Mentor i Coach towarzyszę liderom i organizacjom w procesie zmian.

Bycie przedsiębiorczynią pozwala mi z sukcesem łączyć pracę zawodową z życiem osobistym.

Jestem absolwentką SGH oraz wielu programów rozwojowych w ICAN Institute (Strategic Leadership Academy, ICAN Business Advisor), Noble Manhattan Coaching, Franklin Covey, Francuski Instytut Gospodarki w Polsce, Coaching Fundamentals Certificate, EMCC Practitioner – w trakcie certyfikacji

Pracuj ze mną nad: rozwojem biznesu – tworzeniem i wdrażaniem strategii, uwzględniając spojrzenie biznesowe oraz finansowe, budowaniem proefektywnościowej kultury organizacyjnej, zarządzaniem zmianą, autentycznym przywództwem, komunikacją opartą na faktach, budowaniem relacji z klientami i współpracownikami, wykorzystaniem naturalnych kompetencji, zmianą ścieżki kariery.

Monika Rut

Uznana doświadczona liderka zaangażowana w poprawianie wydajności biznesowej i osiąganie wyników. Ma bogatą wiedzę i udokumentowane osiągnięcia w dziedzinie sprzedaży, marketingu, zarządzania ludźmi i talentami, a także zarządzania zmianą oraz relacjami z partnerami handlowymi i wydawcami, którą zdobyła na wyższych stanowiskach w firmach FMCG, takich jak Unilever, Pepsico Foods i Coty. Ma doświadczenie na rynku polskim i międzynarodowym, zwłaszcza w Europie Wschodniej. Wprowadziła na rynek z sukcesem własną naturalną markę kosmetyków beBIO.

Hobby: podróże, sport, rozwój duchowy, dobre kino i książki.

Pracuj ze mną nad: przywództwem, fuzjami, work-life balance, zmianą ścieżki kariery oraz zakładaniem start-upu, w zależności od tego, na czym Tobie najbardziej zależy.

Brunon Bartkiewicz

Brunon Bartkiewicz jest związany z ING Bankiem Śląskim i ING od początku lat 90-tych.

W 1995 roku objął stanowisko prezesa zarządu Banku Śląskiego. W 2000 roku na kolejne cztery lata objął funkcję dyrektora generalnego oraz członka zarządu w banku ING Direct NV. Na tym stanowisku był odpowiedzialny za zarządzanie ryzykiem kredytowym i rynkowym, wsparcie informatyczne i operacyjne oraz zarządzanie ryzykiem operacyjnym.

W 2004 roku objął stanowisko prezesa ING Banku Śląskiego. W 2010 roku został członkiem General Management Team w ING Direct, w którym był m.in. odpowiedzialny za działalność w Hiszpanii, Włoszech, Francji, Wielkiej Brytanii, Australii. Od 2012 roku nadzorował działalność ING we Francji, Włoszech, Polsce, Hiszpanii, Rumunii oraz Turcji.

Jako Chief Innovation Officer w Grupie ING (od 2014 roku), Brunon Bartkiewicz odegrał znaczącą rolę w ING we wdrażaniu innowacji, promowaniu innowacyjnych pomysłów i rozwiązań, zastosowaniu nowoczesnych technologii oraz szybkim wprowadzaniu innowacyjnych pomysłów na rynek.

W 2016 roku ponownie został powołany na stanowisko prezesa ING Banku Śląskiego.

Ukończył Wydział Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Planowania i Statystyki (SGH).

Pracuj ze mną nad: start-upami, przedsiębiorczością, skalowaniem produktu.

Beata Golubińska

Mam ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu: w agencjach rynku komunikacji marketingowej, wydawnictwie cyfrowym i sektorze FMCG.

Wnoszę do organizacji z którymi pracuję: 

  • zdolność do działania w oparciu o zrozumienie wspólnego celu,
  • umiejętność wskazywania kluczowych KPI i pokazywania efektywności prowadzonych działań,
  • upraszczam skomplikowaną rzeczywistość,
  • podnoszę dojrzałość procesów zarządzania w firmie,
  • demonstruję sens współpracy w wypracowywaniu wyników,
  • projektuję i wdrażam procesy z myślą o jak najlepszej realizacji wyniku biznesowego.

Wiem co oznaczają „lessons learned” i uwielbiam uczestniczyć w pionierskich przedsięwzięciach. Biorę udział w tworzeniu nowych usług i wprowadzaniu inicjatyw organizacyjnych.

Posiadam doświadczenie w budowaniu organizacji, które odnoszą sukces i cieszą się długimi okresami osiągania dobrych wyników biznesowych. Organizacje, które budowałam są liderami w swoich obszarach działalności (m.in Starcom, BR RASP). 

Ostatnio dołączyłam do Brand New Galaxy (e-commerce partner), firmy łączącej kompetencje technologiczne z marketingowymi.

Lubię pracować w i z zespołem. Zespół inspiruje mnie i dodaje odwagi. Dzięki niemu podejmuję się nowych wyzwań. Tworzę zespoły pewne siebie i o silnych kompetencjach. Szukam sposobów na motywowanie zespołu. Wiem, że jego pełne zaangażowanie daje szansę na powodzenie. Cieszą mnie widoczne efekty wysiłków i te niedostrzegalne gołym okiem. Cenię swobodę i jasną komunikację. Ważne jest dla mnie zaufanie i panująca dobra energia. Wierzę, że wsparcie, uwaga i wiedza, którą się dzielę, przyczynia się do rozwoju i osiągania sukcesów a także daje komfort codziennej pracy.

W budowaniu polskiego rynku reklamowego uczestniczę od jego początku. Miałam przywilej poznania zawodowej rzeczywistości po stronie agencji reklamowej i mediowej, reklamodawcy, wydawcy cyfrowego oraz obecnie w agencji zajmującej się rozwiązaniami dla e-commerce’u . Przez lata pracowałam w Komitecie Organizacyjnym Effie Awards w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Byłam członkiem kapituły Konkursu Dyrektor Marketingu Roku i członkiem zarządu IAA.

Prywatnie jestem żoną i mamą Ewy. Wspieram rozwój pasji córki (ujeżdżenie) i opiekuję się naszymi zwierzętami. Angażuję się w rozwój sportu jeździeckiego. Jestem wegetarianką i doświadczam korzyści z praktykowania Ajurwedy.

Pracuj ze mną w obszarach: zarządzanie biznesem, zarządzanie zespołem, ścieżka kariery, identyfikacją KPI osiągnięcia sukcesu, budowaniem organizacji, rolą komunikacji w osiąganiu celów biznesowych, obsługą klientów i budowaniu z nimi trwałych relacji.

Paweł Panczyj

Zajęcia, którymi Paweł parał się w przeszłości obejmują m.in. współtworzenie pierwszej prywatnej stacji telewizyjnej w Polsce, PTV ECHO we Wrocławiu, przewodnictwo turystyczne po najbardziej odległych zakątkach 5 kontynentów, negocjacje jednych z największych umów inwestycyjnych w Polsce, przygotowywanie strategii Wrocławia ubiegania się o Światowe wystawy EXPO w 2002 i 2007 roku. W krótkiej karierze korporacyjnej odpowiedzialny był w EY za wspieranie procesu wyboru lokalizacji takich gigantów inwestycyjnych jak Sony, Bayer, RWE czy Adidas.

Obecnie jest Członkiem Zarządu odpowiedzialnym za rozwój i strategię w Stowarzyszeniu Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL) organizacji non-profit wspierającej rozwój najszybciej rosnącego sektora Polskiej gospodarki. W ramach działań promocyjnych organizuje konferencje w Polsce oraz poza jej granicami, w których udział biorą politycy i przedstawiciele biznesu (Tony Blair, Madeleine Albright, Condoleezza Rice, David Cameron, Randy Zuckerberg). Wraz z czteroosobowym zespołem zarządza organizacją wspierającą ponad 170 firm zatrudniających tylko w Polsce 150 tysięcy pracowników. Odpowiedzialny jest za tworzenie misji I wizji Stowarzyszenia oraz jej implementację w codziennych kontaktach z partnerami.

Wielokrotnie występował na Kongresach i konferencjach zarówno w Polsce jak i za granicą. Specjalizuje się w doradztwie inwestycyjnym związanym z analizami potencjalnych miejsc dla nowych inwestycji w Europie Centralnej.

W zamierzchłych czasach studiował Filologię Angielską na Uniwersytecie Wrocławskim, co stało się przepustką do podróży i zdobycia szerokiego doświadczenia skutecznie wdrażanego w byłych obecnych zajęciach.

Hobby: nie ma hobby bo uważa ze hobby jest dla tych którzy nie lubią swojej pracy…. on nie ma takiej potrzeby :)) ale oczywiście lubi podróżować oraz grać w squasha.

Pracuj ze mną nad: marketingiem i wystąpieniami publicznymi, analizą własnego potencjału I wyborem drogi realizacji własnych celów, strategiami komunikacji, budowaniem ścieżki kariery w biznesie lub samorządach.