Artur Kowalski

Challenger, niespokojna dusza, eksperymentator. Zawsze kwestionujący status quo i szukający nowych, lepszych rozwiązań. Lubiący testować nowe pomysły i uczyć się na swoich błędach.

Karierę zawodową rozpoczął od programu menedżerskiego w Philips Morris Polska w Marketingu i Sprzedaży. Następnie jako produkt menadżer w Tele2 zmieniał rynek telekomunikacyjne wprowadzając jako jeden z pierwszych operatorów alternatywnych szerokopasmowy dostęp do Internetu na bazie infrastruktury Telekomunikacji Polskiej. Potem przez prawie 10 lat pracował w marketingu Orange, gdzie zdobył wiele krajowych i międzynarodowych nagród za innowacje produktowe i sukcesy marketingowe. Później piastował stanowisko Chief Product Officer’a w fintech’owej firmie Aasa Polska, gdzie oprócz produktu był odpowiedzialny również za sprzedaż w kanałach offline i online oraz optymalizacje procesów.

Następnie jako Dyrektor Marketingu i Innowacji w Open Finance & Home Broker miał za zadanie stworzyć strategię marketingową oraz przygotować transformacje cyfrową obu spółek. Obecnie w fintechu CreamFinance jest odpowiedzialny za wszystkie aktywności marketingowe i sprzedażowe. Istotnym elementem jego pracy jest poszukiwanie i wdrażanie innowacji przy współpracy ze start-up’ami. 

Ukończył Canadian Executive MBA prowadzone przez Uniwersytet w Montrealu oraz Szkołę Główną Handlową jako jeden z najlepszych studentów w grupie. Nieustannie szukający nowej wiedzy i inspiracji. Systematycznie podnoszący swoją wiedzę w obszarze marketingu (studia podyplomowe Psychologia Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim), digitalu (najlepszy student Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR, posiadacz certyfikatu Digital Marketing Qualification level professional by IAB). Juror w największym konkursie kampanii digitalowych w Polsce – Mixx Awards.

Prywatnie mąż & ojciec dwójki nastolatków (córka i syn).

Pracuj ze mną nad: Rozwojem/skalowaniem swojego biznesu, wdrażaniem innowacji (nieważne czy to start-up czy korporacja), wykorzystaniem nowych technologii i digitalu, planowaniem drastycznych zmian w karierze zawodowej, eksploracją samego siebie, marketingiem zarówno produktowym jak i komunikacyjnym.

Małgorzata Zofia Kolton

Zdobyła międzynarodowe doświadczenie na stanowiskach zarówno operacyjnych jak i kierowniczych na rynkach rozwiniętych i rozwijających się (Azja, Ameryka Południowa, Afryka i Europa), obecnie w Niemczech jako wiceprezydent w firmie Henkel, odpowiedzialna za rozwój i transformację europejskiego biznesu współpracującego z branżą opakowań.

Zarówno w firmie Henkel jak i przez ponad 15 lat pracy w Tetra Pak osiągnęła niezłe😉 rezultaty dzięki budowaniu zwycięskich zespołów, opracowywaniu i wdrażaniu mądrych strategii oraz dbaniu o doskonałe relacje z partnerami biznesowymi.

Skupiona na ludziach – klientach oraz pracownikach – wierzy w budowanie długotrwałego sukcesu opartego na zaufaniu, szacunku, dbałości o równowagę i zdrowie ludzi.

Na ścieżce zawodowej, po rezygnacji z pracy w Tetra Pak, Małgorzata założyła  BrainPower Factory (BPF), skupiając się na wszechstronnym doradztwie strategicznym oraz coachingu i mentoringu kadry zarządzającej.

Małgorzata jest zaangażowana w pracę społeczną z dziećmi z rodzin potrzebujących.

Hobby to m.in.: golf, taniec latynoski i zamiłowanie do czytania i… jedzenia.

Pracuj ze mną nad: rozwojem biznesu, przywództwem, budowaniem efektywnych zespołów, zarządzaniem konfliktem, budowaniem i wdrażaniem strategii, zarządzaniem sprzedażą i produktem, zmianą ścieżki kariery.

Michał Wolniak

Założyciel, President & Head of Advisory VML Poland, europejskiego hubu sieciowej agencji reklamowej VML z holdingu WPP. Odpowiada za poszukiwanie i prototypowanie nowych rozwiązań biznesowych oraz ich adaptację do istniejących procesów i specyfiki organizacji klienta. Prowadzi projekty transformacji cyfrowej biznesu klientów według metodyki Connected Consumer Experience.

Dwukrotnie nagrodzony branżowym tytułem człowieka roku. Od 2001 roku budował grupę marketingową, w skład której wchodziły m.in. agencje Heureka, Pride&Glory i Brand Fibres, przekształconą później w VML. Firma regularnie zdobywa tytuł agencji roku, ma na koncie 165 nagród na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamowych, m.in. Effie, Innovation AD, Golden Drum, KTR, MIXX Awards, Adweek’s ARC Award, Golden Arrow, Magellan Awards.

Stały prelegent konferencji branżowych. Członek kapituły MIXX Awards, rady programowej IAB, Facebook Advisory Board, rady programowej SAR Innovation AD oraz przewodniczący jury Innovation AD i Effie. Interesuje się teatrem i malarstwem, wyprodukował ceniony monodram „Ojciec Bóg”. Wcześniej redagował popularne telewizyjne programy rozrywkowe.

Współzałożyciel Nightly. Seryjny ojciec (poczwórny).

Pracuj ze mną nad: projektowaniem i zmianą modeli biznesowych, strategiami biznesowymi i marketingowymi.

Grażyna Piotrowska-Oliwa

Ukończyła studia MBA we francuskim INSEAD, Krajową Szkołę Administracji Publicznej w Warszawie oraz Akademię Muzyczną w Katowicach. Menedżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, przez większość tego okresu związana z sektorem telekomunikacyjnym. Przedsiębiorca i inwestor.

Członek Rady Dyrektorów Pepco Group NV, inwestor i Prezes Zarządu Grupy Modne Zakupy (intymna.pl, primodo.pl oraz blackbunny.pl), inwestor i Przewodnicząca Rady Nadzorczej  w spółce Rentplanet.  

W latach 2015- 2020 Prezes Zarządu Virgin Mobile Polska.Virgin Mobile CEE. W trakcie swojej kariery zawodowej była m.in. Dyrektorem Wykonawczym ds. Strategii, Rozwoju i Oferty Hurtowej w Telekomunikacji Polskiej, Prezesem Zarządu PTK Centertel (operator sieci Orange), Członkiem Zarządu ds. Sprzedaży w PKN Orlen, Prezesem Zarządu Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa. Prowadziła niezależną działalność doradczą i inwestycyjną. Pełniła również funkcje członka rad nadzorczych takich spółek jak PZU, Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych,  ABC Data, Orlen Deutschland oraz PGNiG Norway (PGNiG International), była również członkiem Rady Dyrektorów AR Packaging Group AB oraz Talkin’ Things 

Mentorka w programie Mentors4Starters.

Pracuj ze mną nad:
przygotowaniem strategii i jej wdrażaniem, zarządzaniem zespołami ludzkimi, budowaniem marki, wystąpieniami publicznymi

Hobby:
muzyka (od zawsze i w każdym wymiarze) , sport (tenis i narciarstwo), braingames – czyli ciągłe ćwiczenie szarych komórek.

Witold Orłowski

Makroekonomista specjalizujący się w problematyce transformacji gospodarczej i integracji europejskiej krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Były doradca ekonomiczny Prezydenta i kilku rządów RP (poza latami 2016-2023). Profesor Akademii Vistula i Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, współzałożyciel Niezależnego Ośrodka Badań Ekonomicznych NOBE, główny doradca ekonomiczny PwC Polska..

Studiował na Uniwersytecie Łódzkim i Uniwersytecie Harvarda. W latach 1993–97 w Banku Światowym. W latach 2001–2005 szef zespołu doradców ekonomicznych Prezydenta RP. W przeszłości również doradca Głównego Negocjatora członkostwa Polski w Unii Europejskiej, członek Rady Makroekonomicznej Ministra Finansów, doradca wielu organizacji krajowych i międzynarodowych.

Autor 14 książek i ponad 200 publikacji naukowych, popularny komentator mediów.

Pracuj ze mną nad: decyzjami o tym, jak pokierować swoją karierą zawodową; decyzjami o tym, jak podnosić swoje kwalifikacje.

Hobby: historia i muzyka klasyczna.

Jadwiga Moszyńska

Jadwiga Moszyńska jest trenerem, coachem oraz ekspertem sprzedaży B2B w obszarze rynku przemysłowego. Przez ostatnie kilkanaście lat zarządzała sprzedażą i zespołami sprzedażowymi w międzynarodowych korporacjach, pełniąc funkcję Dyrektora Sprzedaży, m.in. w takich firmach jak Akzo-Nobel Industrial Coatings, Tikkurila Polska S.A.

Obecnie Jadwiga rozwija swoje umiejętności coachingowe, mentorskie i trenerskie, pracując w Centrum Szkoleniowym, w dziale doradztwa i rozwoju, w jednej ze spółek akcyjnych.
Będąc ekspertem sprzedaży i certyfikowanym trenerem opracowała i z sukcesem przeprowadziła wiele projektów, np. „Efektywną Akademię Sprzedaży” – program cyklicznych warsztatów dla działów sprzedaży w korporacji.

Ostatnio jej zainteresowania i pasje koncentrują się na ciągłym rozwoju osobistym, ale największą satysfakcję daje jej praca w roli mentora. Lubi pracować z menedżerami różnego szczebla, wspierając ich w szybszym i łatwiejszym osiąganiu swoich celów, z jednoczesnym dbaniem o harmonię życia i poczucie sensu.

Pracuje także z osobami, poszukującymi swojego miejsca, zarówno w obszarze życia zawodowego jak i prywatnego. Wspiera osoby będące na początku swej drogi zawodowej lub w momencie dokonywania zmian życiowych i stawania przed trudnymi wyborami.

W wolnych chwilach Jadwiga interesuje się tematyką mindfulness oraz nowoczesnego przywództwa. Lubi podróżować na kontynent azjatycki i pielęgnować kwiaty w swoim ogrodzie.

Więcej na temat działalności Jadwigi na stronie www.jadwigamoszynska.pl

Tomasz Bogus

Obecnie konsultant biznesowy w obszarze rozwoju miedzynarodowego firm oraz M&A w usługach finansowych. Prywatny inwestor w startupie z obszaru technologii finansowych, w Spółce Xchanger Ltd, zarejestrowanej w Londynie, która dostarcza rozwiązania w zakresie porównywarek wymiany walut i przekazów pieniężnych.

Przez ponad dwadzieścia sześć lat w sektorze bankowym, w tym przez ostatnie siedem lat jako Prezes Zarządu w dwóch bankach. Przez ostatnie dwa i pół roku pracował dla BNP Paribas, dużej międzynarodowej grupy finansowej, jako Prezes Zarządu polskiej spółki zależnej BGZ BNP Paribas w Polsce, jednym z największych banków uniwersalnych w Polsce o sumie bilansowej powyżej 100 miliardów złotych. Odpowiadał za wszystkie operacje bankowe, w tym główne projekty strategiczne, takie jak dwuletnia fuzja Banku, strategia i transformacja cyfrowa, bezpośrednio nadzorując audyt, compliance, zarządzanie relacjami z akcjonariuszami i zarządzanie zespołem w międzynarodowym środowisku.

Wcześniej, pracował siedem lat w Banku Pocztowym należącym do Skarbu Państwa. Sześć lat pracy jako Prezes Zarządu Banku, odpowiedzialny za strategię Banku i rozwój biznesu, nadzór nad kwestiami HR, audytu, zgodności i regulacji, zarządzanie relacjami z akcjonariuszami państwowymi. W ciągu sześciu lat pozyskując milion nowych klientów i podwajając kapitalizację Banku.

Pracuj ze mną nad: budowaniem strategii rozwoju firmy i modelu biznesowego, skalowaniem biznesu, budowaniem relacji biznesowych i zarządzaniem sprzedażą w usługach, w szczególności usługach finansowych.

Paweł Miller

Paweł Miller pracował w Radach Nadzorczych spółek giełdowych (Boryszew, Impexmetal, Nordea Bank, Suwary, Hygienika, Hawe), z branży finansowej (Allianz TFI, Tryg Ubezpieczenia) oraz prywatnych.

Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym spółkami – produkcją, ubezpieczeniami, bankowością, inwestycjami, funduszami emerytalnymi, ale i restrukturyzacjami, zmianami modelu działania, wdrożeniami nowych produktów i otwieraniem nowych rynków, dystrybuują, sprzedażą, zarządzaniem rynkiem i produktami. Ma doświadczenie w przeprowadzaniu fuzji i przejęć, działalności start-upów oraz zarządzaniem łączącymi się organizacjami i interim managementem.

Obecnie jest Właścicielem i Zarządzającym Nordstar – firmy doradczej w obszarze pozyskiwania finansowania i poprawy płynności przedsiębiorstw oraz przejęć i fuzji (M&A). Od początku działalności pozyskał 360 mln PLN dla swoich klientów, w formie długu (kredyty, obligacje, gwarancje). Obsługiwał transakcje M&A dla spółek giełdowych i prywatnych, zarówno po stronie sprzedaży, jak i zakupu przedsiębiorstw w Polsce i za granicą (min. Niemcy, Włochy, Chiny, USA).

Firma specjalizuje się w branżach: produkcja (automotive, materiały budowlane, materiały dekoracyjne, spożywczy), sieci detaliczne i handel, energia odnawialna, telekomunikacja. W ramach Nordstar prowadzona jest także firma windykacyjna, wykonująca usługi dla firm leasingowych (min. Raiffeisen Leasing, BRE leasing, Caterpillar) o przychodach 1,5 mln w 2012 roku.

Od lipca 2014 Paweł Miller pełni również funkcję Chief Financial Officera w Bioelektra Group SA. Bioelektra jest operatorem instalacji przetwórstwa odpadów komunalnych oraz właścicielem unikalnej technologii przetwórstwa odpadów, o najwyższym na świecie wskaźniku recyklingu (ponad 99%), w pełni ekologicznej, polegającej na sterylizacji odpadów oraz separacji na w pełni automatycznych liniach optycznych, magnetycznych I mechanicznych. W tej chwili spółka przygotowuje się do globalnej ekspansji, za którą także odpowiada Paweł Miller.

Interesuje się przede wszystkim efektywnością przedsiębiorstw, innowacjami, bankowością, ubezpieczeniami, private equity, bankowością inwestycyjną, funduszami inwestycyjnymi, budową i rozbudową sieci sprzedaży oraz nowymi kanałami dystrybucji.

Pracuj ze mną nad:
automotywacją i analizą zawodowych wyborów, zarzadzaniem strategicznym, modelem biznesowym, szukaniem „trzeciej drogi” w decyzjach biznesowych, zarzadzaniem dystrybucją i kanałami dystrybucji.

Hobby:
kolekcjonowanie antyków azjatyckich, sztuki dziecięcej, lektura, polityka USA

Szymon Midera

Doświadczony zarządzający, z silnymi kompetencjami na stanowiskach kierowniczych w bankach oraz innych instytucjach finansowych. Skuteczny menedżer w spółkach Skarbu Państwa oraz prywatnych, z udokumentowanymi sukcesami. Od 2016 roku założyciel, współwłaściciel i prezes Shumee SA (platforma commerce) – jednego z liderów rynku cross-border e-commerce. Członek rad nadzorczych z wieloletnim doświadczeniem w obszarze profesjonalnych standardów ładu korporacyjnego. Ekspert z obszaru bankowości, e-commerce oraz inkubacji i akceleracji start’upów. Panelista i autor wielu publikacji nt. rynku e-commerce oraz platform typu marketplace. Biegacz długodystansowy, pasjonat muzyki i szczęśliwy tata czterech córek.

Jest absolwentem Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych Uniwersytetu Łódzkiego i Advanced Management Programme w INSEAD w Fontainebleau. Ukończył również Executive MBA Program na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zorganizowany przy współpracy z Towson University oraz Robert H. Smith School of Business.

Przez osiem lat, do czerwca 2016 roku pełnił funkcję Wiceprezesa i Prezesa Zarządu Banku Pocztowego. W tym czasie Bank pozyskał około miliona Klientów i przeszedł transformację z instytucji rozliczeniowej w masowy bank detaliczny, uruchamiając m.in. nowoczesną bankowość internetową i sieć około 300 placówek.

Społecznie pełni funkcję Przewodniczącego Rady ds. Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Łódzkim. Jest także Pełnomocnikiem Prezydent Hanny Zdanowskiej ds. pozyskiwania inwestorów i Członkiem Rady Programowej MasterClass przy Fundacji Centrum Twórczości Narodowej.

Wcześniej, przez siedem lat, związany był z mBankiem. Zarządzał m.in. obszarem marketingu, sprzedaży w Internecie i rozwoju biznesu.

Pracuj ze mną nad: własnym długoterminowym planem rozwoju, w tym w szczególności umiejętności przywódczych, a biznesowo z przyjemnością podzielę się swoim doświadczeniem w takich obszarach jak m.in.: bankowość, e-commerce i cross-border e-commerce, marketplace czy fintech.

Agnieszka Kosik

Agnieszka wierzy w pracę pełną dobrego humoru i fantastycznego kontaktu ze współpracownikami, wygodne buty pod biurkiem i lampkę wina po pracy.

Aktywnie wspiera kobiety w biznesie – także jako mentorka w Mentors4Starters.

Agnieszka była wielokrotnie zapraszana jako prelegent na prestiżowych spotkaniach branżowych, m.in. EFFNI 2014, Women’s Leadership, Think with Google Partners, The Science behind Marketing (facebook) i wiele innych.

Jako kobieta w branży została wyróżniona tytulem Business Woman Roku 2016 i dwukrotnie AdMan Roku 2015 i 2016.

Prywatnie jej pasją jest taniec, nie tylko ludowy. Wciąż pogłębia swoją wiedzę marketingową, uczy się i rozwija. Ukończyła Chartered Institute of Marketing (CIM), kursy w London Business School oraz uczestniczy w działaniach organizacji Young President Organisation (YPO).

Świetnie łączy pracę z byciem pełnoetatową mamą dwójki dzieci.

Bardzo ceni sobie czas spędzony z rodziną i przyjaciółmi – szczególnie w Bułgarii, gdzie słońca jest pod dostatkiem!

Pracuj ze mną nad: czym jest komunikacja i jakie są w niej trendy, strategią w mediach, zarządzaniem, obsługą klientów, budowaniem relacji z klientami, przywództwem i relacjami z zespołem.

ZAWODOWE BIO:

– 30-letnie doświadczenie w branży reklamowej

– CEO niezależnej Agencji digitalowej Brainlabs, odpowiedzialna za wprowadzenie agencji na rynek polski i CEE, zbudowanie zespołu, obsługę obecnych i zdobywanie nowych klientów.

– ex. Head of Poland at Facebook, odpowiadała za rozwój biznesu i pracę z klientami na polskim rynku. MediaCom Warszawa (2005-2018); od roku 2008 CEO/Prezes zarządu agencji. Przez 10 lat była odpowiedzialna za strategię oraz rozwój firmy. W tym czasie MediaCom zdobył czterokrotnie tytuł Domu Mediowego Roku oraz bardzo dużą liczbę nagród branżowych, w tym Effie, Effie Grand Prix, Media Trendy, Mixx Awards, Kreatura oraz Grand Prix Kreatura, Innovation AD i wiele innych. Wcześniej była dyrektorką zarządzającą w domu mediowym OMD Poland.

Członkini Komitetu Programowego i mentorka Unsung Heroes Acceleration Programme, która tworzy programy akceleracyjne dla start-upów technologii społecznie potrzebnych (AgriTech, FoodTech, CleanTech, GreenTech, Carbon-Neutral, HealthTech).

MOJE ZAWODOWE CREDO

Wierzę, że różnorodność w środowisku zawodowym wzbogaca nas.

Tylko w ten sposób możemy iść do przodu i wprowadzać innowacje – zwłaszcza w branży, która tak bardzo opiera się na kreatywności. Postępu nie osiąga się przez mówienie sobie „tak”, ale przez konstruktywne działanie zespołowe. Dlatego zawsze staram się wybierać silnych ludzi, którzy postrzegają świat w inny sposób niż ja.