Ewa Don-Siemion

Adwokat z uprawnieniami w stanie Nowy Jork z długoletnią praktyką w czołowej firmie Wall Street gdzie doradzała w międzynarodowych transakcjach IPO, przy emisjach obligacji oraz specjalizowała się w regulacjach banków zagranicznych działających na terenie USA. Reprezentowała m.in. Merrill Lynch, Morgan Stanley i Goldman Sachs przy transakcjach z branż: media, telekomunikacja, zasoby naturalne i energia oraz w przetargach prywatyzacyjnych.

Ewa była członkiem zarządu Netia S.A., gdzie odpowiadała za kwestie prawne i regulacyjne, współkierowała restrukturyzacją zadłużenia Netii w wysokości 860 mln USD oraz konwersją na zobowiązania inwestycyjne należności z tytułu opłat licencyjnych operatorów telekomunikacyjnych w wysokości ponad 400 mln USD.

W 2003 założyła kancelarię prawną w Warszawie, która pod jej kierownictwem w krótkim czasie zdobyła pozycję wysoko notowaną w międzynarodowych rankingach.

Obecnie jest członkiem zarządu AXBIT, norweskiej spółki z branży IT, wchodzącej w skład grupy AXESS, zajmującej się rozwiązaniami m.in. dla branży energetycznej i gospodarki morskiej.

Była zaangażowana w wiele projektów pro bono, współpracując m.in. z Helsińską Fundacją Praw Człowieka oraz Ministerstwem Spraw Zagranicznych.

Pracuj ze mną nad: Outsourcing usług prawnych; doradztwo prawne dla firm zagranicznych, sektor usług biznesowych; polskie prawo pracy; praca w wielokulturowym otoczeniu biznesowym; skuteczna komunikacja z klientem.

Hobby: Historia Europy, w szczególności Dolnego Śląska i Pomorza, wzornictwo skandynawskie, fizjologia sportu, literatura brytyjska i amerykańska, etymologia. Biegi długodystansowe, narciarstwo zjazdowe i biegowe.

Dariusz Andrian

Dariusz Andrian, jako Chief Executive Officer, kieruje ponad 400-osobowym zespołem agencji VMLY&R Poland realizującej projekty dla wiodących globalnych i lokalnych marek. Działająca w Warszawie i Krakowie agencja ma na swoim koncie już ponad 300 nagród branżowych, w tym Grand Prix w konkursie Cannes Lions w kategorii Glass: Lions for Change i Titanium Lion, Grand ARC Award w konkursie Adweek, Grand Prix Golden Drum, nagrodę D&AD Impact, nagrody festiwalu London International Awards, nagrody w konkursach Jay Chiat i Andy w Nowym Jorku i wiele innych. Pod przewodnictwem Dariusza Andriana VMLY&R Poland zdobyła tytuły: Agencji Roku Cannes Lions w kategorii Good Track, Agencji Roku EFFIE, Agencji Roku w konkursie kreatywnym KTR, Agencji Roku w konkursie Innovation, Agencji Interaktywnej Roku w konkursie MIXX Awards i Grupy Interaktywnej Roku. Zaliczoną ją również do najczęściej nagradzanych i najbardziej kreatywnych firm na świecie według The Drum World Creative Rankings. 

Dariusz jest członkiem Executive Leadership Team VMLY&R na obszar EMEA, gdzie wspiera oddziały agencji i ich klientów w zakresie adaptacji nowych rozwiązań i transformacji cyfrowej. Kieruje EMEA Technology Center of Excellence, oferującym klientom i partnerom fachową wiedzę technologiczną i dostęp do skalowalnych rozwiązań z obszarów customer experience, mar-tech i analizy danych.  

Od 2018 roku Dariusz Andrian jest prezesem zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Często występuje w roli prelegenta w licznych wydarzeniach branżowych, był członkiem Facebook Client Advisory Board, działał w Komitecie Organizacyjnym EFFIE, a także był jurorem w konkursie EFFIE 2018-2022. Jest także członkiem Kapituły MIXX Awards IAB i jurorem w konkursie MIXX Awards. Wyróżniony został tytułami: Człowieka Roku IAB Polska, AdMan Roku magazynu Press i Człowieka Reklamy magazynu Brief.

Dariusz jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz na Międzywydziałowych Indywidualnych Studiach Humanistycznych. Z branżą reklamową związany od ponad 25 lat, z czego ostatnie 15 lat z agencją VMLY&R (wcześniej VML). Pracował także w agencjach sieciowych DDB i McCann.

Tomasz Karwatka

Przedsiębiorca i inwestor. Jego misją jest wsparcie polskich przedsiębiorców w budowie globalnych organizacji. Obszary, które go interesują to: enterprise software, healthcare, impact business oraz edukacja.

Współtworzył między innymi takie firmy jak Divante, Vue Storefront, Callstack, Open Loyalty. Jest też współzałożycielem organizacji NGO Tech To The Rescue oraz community Product dots.

Obecnie prowadzi Catch The Tornado – firmę wspierającą przedsiębiorców technologicznych poprzez inwestycje i edukację. Jego ostatnie inwestycje to między innymi cyber_Folks oraz ElevenLabs.

Pracuj ze mną nad: sprzedażą, marketingiem, rozwojem produktu technologicznego

Jacek Poświata

Od ponad 25 lat Jacek doradza zarządom największych firm z Europy, Stanów Zjednoczonych i Kanady w zakresie rozwoju biznesu, budowania strategii oraz przy fuzjach i przejęciach. Pracował dla przedsiębiorstw działających w sektorze telekomunikacyjnym, energetycznym, wydobywczym, chemicznym, finansowym, jak również dla funduszy private equity. Doradzał także instytucjom administracji publicznej oraz samorządom w Polsce i Europie Wschodniej. Warszawskim oddziałem Bain & Company kieruje od początku jego istnienia, czyli od 2012 roku. Odpowiada za działy Private Equity oraz Strategia Przedsiębiorstw.

Jacek należy do Polskiej Rady Biznesu i wspiera ją w działaniach na rzecz rozwoju polskiej gospodarki. Regularnie uczestniczy w debatach publicznych dotyczących strategii przedsiębiorstw, ekspansji zagranicznej, poprawy efektywności i innowacyjności.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz posiada tytuł MBA z Columbia Business School w Nowym Jorku.

Pracuj ze mną nad: rozwojem biznesu i budowaniem strategii, projektami z udziałem funduszy private equity, wdrażaniem innowacji i transformacji cyfrowej.

Hobby: fotografia, podróże, golf, bo pozwala mi się wyciszyć w otoczeniu przyrody, oraz narty

Justyna Glusman

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz London School of Economics and Political Science, gdzie obroniła doktorat w dziedzinie polityki gospodarczej.

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w instytucjach administracji publicznej, samorządu terytorialnego oraz w sektorze prywatnym. Karierę zawodową rozpoczynała w Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej, w zespole głównego negocjatora Traktatu Akcesyjnego, w którym zajmowała się m.in. tematami „rozwój regionalny” i „energia”.

W latach 2004-2007 w dużej instytucji finansowej była odpowiedzialna za wdrożenie systemu instrumentów finansowych współfinansujących inwestycje przedsiębiorstw realizowane z udziałem środków unijnych.

W roku 2012 uczestniczyła w pierwszej edycji prezydenckiego programu eksperckiego dla młodych naukowców. Pełniła funkcję koordynatora zespołu ekspertów zapewniających merytoryczne wsparcie dla Kancelarii Prezydenta RP. Współpracowała przy projektach poświęconych samorządowi terytorialnemu z think tankiem Forum Od-nowa, podmiotami prywatnymi oraz organizacjami samorządu terytorialnego.
Do września 2018 pracowała w urzędzie marszałkowskim województwa mazowieckiego, gdzie zajmowała się programowaniem funduszy unijnych w dziedzinie edukacji. Wykłada na podyplomowych studiach zarządzania miastem i polityki miejskiej w Szkole Głównej Handlowej.

Członkini rady ekspertów ośrodka myśli i dialogu THINKTANK. Autorka i współautorka publikacji naukowych i prasowych na temat administracji publicznej, samorządu terytorialnego i miast.
Od ponad dziesięciu lat działa społecznie w Stowarzyszeniu Ochocianie, lokalnym ruchu sąsiedzkim. W 2017 r. pełniła funkcję przewodniczącej Komisji Dialogu Społecznego ds. Środowiska Przyrodniczego przy Biurze Ochrony Środowiska Urzędu m.st. Warszawy. Prace Komisji w tym okresie koncentrowały się na zagadnieniach związanych z ochroną miejskiego drzewostanu i sposobach zwalczenia smogu.
W 2018 r. startowała w wyborach samorządowych na urząd prezydenta m.st. Warszawy jako reprezentantka koalicji warszawskich ruchów miejskich. Obecnie zajmuje stanowisko dyrektora koordynatora ds. zrównoważonego rozwoju i zieleni w urzędzie m.st. Warszawy.

Maciej Balsewicz

Od 10 lat inwestor Venture Capital i Private Equity. Wcześniej jako CFO i członek zarządu Inpost Paczkomaty. Zarządzałoperacjami na 15 rynkach i był odpowiedzialny za uzyskanie finansowania na ekspansję międzynarodową o łącznej kwocie 200 mln EUR. Wcześniej w PineBridge Investments, amerykańskim funduszu PE inwestującym w regionie CEE, gdzie byłodpowiedzialny za wyszukiwanie i zarządzanie nowymi inwestycjami i nadzór nad spółkami. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Programu Menadżerskiego University of California w Berkeley, USA. Posiada tytuł ACCA.

Zainteresowania: Budowanie biznesu od początku, Technologie, Crossfit, Podróże

Pracuj ze mną nad: Rozwój osobisty, model biznesowy, planowanie, finansowanie, skalowanie pomysłu

Mike Wilder

Mike jest partnerem w PwC na skalę Europy Środkowo-Wschodniej. Dołączył do PwC Polska Sp. z o.o. w 1994 roku i pracuje w Firmie już 25 lat. W chwili obecnej Mike prowadzi dział Transakcji na skalę całej Europy Środkowo – Wschodniej, który liczy ponad 600 specjalistów w tej dziedzinie .

Mike doradza klientom w zakresie inicjowania i finalizowania transakcji w Europie Środkowo – Wschodniej i ma na swoim koncie liczne sukcesy w dziedzinie rynku transakcyjnego w całym regionie. Posiada olbrzymie doświadczenie w prowadzeniu procesów transakcyjnych w takich krajach jak Polska, Rosja, Czechy, Słowenia, Rumunia, Chorwacja, Litwa, Bułgaria, Serbia, Estonia, Łotwa, Ukraina czy Kazachstan.

W 1991 roku ukończył studnia na Uniwersytecie w Michigan – Stephen M. Ross School of Business.

Pracuj ze mną nad:
– budowanie relacji zawodowej
– rozwoju biznesu.

Hobby:
podróże, narciarstwo i bieganie. Obecnie on przegotowuje się do maratonu.

Robert Mielżyński

Urodził się 1964 roku w Toronto w Kanadzie. Jego rodzice wywodzą się z polskiej szlachty, zostali jednak zmuszeni do emigracji z powodów politycznych w 1946 roku.

Studiował enologię i rolnictwo winne (viticulture) w California State University Fresno, gdzie zdobył tytuł inżyniera agronomii i winiarstwa. Praktykował producję wina w Bordeaux, Wiedniu i w Niemczech. Zarządzał rodzinną winnicą w Hillebrand Estates Winery w Niagara on the Lake (Kanada) w okresie największego rozwoju branży i kultury winiarskiej tego regionu.

W roku 1994 roku zdecydował się na powrót do Polski, aby rozwinąć autorski pomysł na zbudowanie firmy, a także wrócić do polskich korzeni i je umocnić. Obecnie zarządza firmą Mielżyński Wine Spirit Specialties i stara się przyczyniać do rozwoju kultury winnej w Polsce we wszelkich jej aspektach. Firma powstała w 2004 roku, importuje wina z całego świata, prowadzi sprzedaż detaliczną, B2B, do sektora Horeca. Firma ma trzy winiarnie – dwie w Warszawie, jedną w Poznaniu. Robert Mielżyński posługuje się czterema językami. Z żoną Marią Grocholską mają dwie córki, Gabrielę i Hanię.

Pracuj ze mną nad:
marketingiem, budowaniem marki (brand building) oraz wizją kariery.

Hobby:
hokej, narciarstwo, konie.

Mirosław Godlewski

Mirek Godlewski od ponad 23 lat buduje swoje doświadczenie działając aktywnie w takich branżach, jak FMCG, telekomunikacyjna, IT, a także w logistyce i przemyśle ciężkim.

Obszary, w których się specjalizuje to sprzedaż, M&A, restrukturyzacja, relacje inwestorskie,
pozyskiwanie finansowania, zarządzanie zmianami i zarządzanie zespołami.

W latach 2007-2014 pełnił funkcję Prezesa Zarządu Netii SA i Dialog SA , spółki zależnej od Netii.

Przed podjęciem współpracy z Netia SA pełnił funkcję Prezesa Zarządu w spółce Opoczno SA (od stycznia 2006 roku), będącej wiodącym europejskim producentem płytek ceramicznych (obecnie grupa Rovese SA).

W latach 2003-2005 był Prezesem Zarządu w Dec Sp. z o.o. (spółka zależna GATX), właściciela 10 000 wagonów, oferującej wynajem i zarządzanie specjalistycznymi wagonami.

Wcześniej był zatrudniony w Pepsi‐Cola General Bottlers Poland Sp. z o. o. na stanowisku Dyrektora Generalnego (w latach 2000‐2003) i Dyrektora Sprzedaży (w latach 1999‐2000), a w latach 1993‐1999 pracował w PepsiCo Trading Sp. z o. o. na różnych stanowiskach menedżerskich.

W okresie od 1991 do 1993 był zatrudniony w Polskim Biurze Badań Marketingowych Sp. z o.o. jako Retail Audit Manager.

Ukończył Politechnikę Warszawską, uzyskując dyplom magistra inżyniera w zarządzaniu przemysłem. Ma także tytuł MBA uzyskany w Ashridge Management College, w Wielkiej Brytanii, a także ukończył Advanced Management Program na Harvard Business School.

Pełni funkcję członka zarządu w eubioco sp. z o.o. Jest też Członkiem Rady Nadzorczej mBank S.A. i Onde S.A., a także pełni funkcję Starszego Doradcy w The Boston Consulting Group w sektorze TMT w krajach Europy Środkowowschodniej (CEE).
Jest także partnerem w funduszuem Hedgehog inwestującym w start-upy.

Pracuj ze mną nad: karierą korporacyjną, FMCG (Fast Moving Consumer Goods), TMT (Telekomunikacja Media Technologia), przywództwem, zarządzaniem zespołami.

Hobby: kitesurfing, snowboarding, biking, SciFi, HighTech

Robert Bednarski

Robert Bednarski zajmuje stanowisko Dyrektora na Europę Środkowo-Wschodnią (CEE). Zarządza z warszawskiego biura działaniami firmy na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej, a także kieruje zespołem sprzedaży, współpracując z klientami Facebooka w całym regionie.

Przez ostatnie 15 lat Robert Bednarski zajmował liczne wysokie stanowiska kierownicze. Przez ostatnie trzy lata był Prezesem Zarządu Grupy Onet.pl S.A.

Robert jest cenionym liderem biznesowym i ekspertem w dziedzinie ekonomii, finansów, reklamy, sprzedaży i zarządzania. Pod jego kierownictwem portal internetowy zmienił się w prężną grupę medialną z rosnącym portfolio nowych projektów i formatów reklamowych Onetu.

Pracuj ze mną nad:
pomysłami na biznes w internecie lub wykorzystanie internetu dla biznesu; projektami w obszarze mediów i nowych technologii; projektami marketingowymi; pomysłami z zakresu małego biznesu, odjechanymi pomysłami, które wywodzą się z Twojej pasji. 🙂

Hobby:
– sporty drużynowe, w szczególności siatkówka
– spławikowe i spiningowe wędkarstwo wyczynowe
– sporty motorowe
– wszystko, co mogę robić z moimi dziećmi 🙂